• PGE opracuje prototyp robota do zadań specjalnych w elektrowni

    23.04.2018

    Grupa PGE pozyskała 27,5 mln zł na realizację innowacyjnych projektów w ramach Programu Badawczego Sektora Elektroenergetycznego. Granty z NCBR otrzyma 6 projektów rozwijanych na rzecz spółek z Grupy PGE. Jeden z nich polega na budowie robota do inspekcji kotłów energetycznych, w których elektrownie spalają zmielony węgiel.   

  • Lumi podbija Warszawę, wystartował nowy sprzedawca energii z Grupy PGE

    16.04.2018

    Lumi to nowa marka Grupy Kapitałowej PGE, która ma przekonać do siebie warszawiaków proponując im atrakcyjną ofertę sprzedaży energii elektrycznej. Każdy, kto zdecyduje się na przejście do Lumi, dostanie kartę podarunkową o wartości 300 zł do wykorzystania w wybranej galerii handlowej lub na stacji benzynowej.
     

  • Dobre praktyki Grupy PGE docenione w największym raporcie CSR w Polsce

    12.04.2018

    19 dobrych praktyk CSR realizowanych w ubiegłym roku w Grupie PGE znalazło się w raporcie „Odpowiedzialny Biznes w Polsce. Dobre praktyki 2017”. Autorem publikacji jest Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Raport został zaprezentowany 12 kwietnia podczas Targów CSR na PGE Narodowym.

  • PGE wspiera MEN w odbudowie szkolnictwa zawodowego

    10.04.2018

    PGE Polska Grupa Energetyczna podpisała z Ministerstwem Edukacji Narodowej list intencyjny, którego głównym celem jest podnoszenie jakości i efektywności kształcenia zawodowego w branży elektroenergetycznej oraz dostosowywanie go do wyzwań rozwojowych i zmieniających się potrzeb rynku pracy. Dokument został podpisany 6 kwietnia 2018 roku podczas odbywającego we Wrocławiu Kongresu Powiatów „Dobry Zawód” zorganizowanego przez MEN.

  • Ruszyła nowa kampania PGE pod hasłem „Jesteśmy przy Tobie”

    09.04.2018

    Ciepło, innowacje, pomoc fachowców i zdalne kanały kontaktu z klientem to główne elementy promowane podczas wiosennej kampanii reklamowej PGE, która zwraca uwagę na rozwój Grupy zgodnie z przyjętą strategią biznesową. Hasło wieńczące spot reklamowy, czyli „Trzymaj się ciepło. Jesteśmy w kontakcie.” nawiązuje do ekspansji Grupy i faktu, że PGE jest już nie tylko liderem na rynku energii elektrycznej, ale także ekologicznego ciepła systemowego trafiającego do polskich domów.