Automatyzacja prac umożliwia podnoszenie jakości i wydajności. Zbudowaliśmy mechanizm, który nie zaburza pracy operacyjnej pracownika. Dzięki tej architekturze rozwiązania, z perspektywy użytkownika pełna automatyka dzieje się w tle, dzięki czemu nie musi on poświęcać czasu pracy operacyjnej na oczekiwanie, aż mechanizm zakończy działanie. Kolejne procesy są kolejkowane i priorytetyzowane, a narzędzie realizuje je również w czasie wolnym od pracy. Oszacowano, że w odniesieniu do pracy manualnej, praca robota daje szacunkowy wzrost wydajności o 800 proc.
Ponadto realizujemy projekt mający na celu odciążenie pracowników Infolinii poprzez wdrożenie wirtualnych asystentów, wspierających komunikację z Klientami.
Analiza mowy to technologia automatycznego analizowania rzeczywistym rozmów telefonicznych w czasie, a następnie przekształcanie audio w informacje pozwalające na podjęcie konkretnych działań. Analizie poddaje się tysiące godzin rozmów telefonicznych, za pomocą opatentowanej technologii dokonuje transkrypcji na tekst, a następnie kompleksowo indeksuje wszystkie słowa i frazy.