Meta Pixel script image

Dążymy do spełnienia oczekiwań naszych Klientów, gdyż jest to klucz do ich satysfakcji. Rozwój kanałów zdalnych, takich jak elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (PGE eBOK) oraz jego mobilna wersja (PGE mBOK) i prowadzenie procesów sprzedażowych online to właśnie konkretne oczekiwania z ich strony. Stopniowo i konsekwentnie wprowadzamy kolejne elementy w zakresie cyfryzacji naszej podstawowej działalności. Realizujemy w ten sposób strategię rozwoju Grupy PGE, zgodnie z którą budujemy dla naszych Klientów nowoczesne i wygodne produkty oraz usługi.

Stale rozwijamy i ulepszamy nasze usługi tak, aby Klienci, którzy zaufali PGE, mogli czerpać jeszcze więcej korzyści z naszej oferty. Platforma sprzedażowa PGE eSklep to wygodny serwis z wyselekcjonowaną ofertą, z której mogą skorzystać wyłącznie nasi Klienci energetyczni, czyli odbiorcy energii elektrycznej od PGE Obrót.