Dążymy do spełnienia oczekiwań naszych Klientów, gdyż jest to klucz do ich satysfakcji. Rozwój kanałów zdalnych, takich jak elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (PGE eBOK) oraz jego mobilna wersja (PGE mBOK) i prowadzenie procesów sprzedażowych online to właśnie konkretne oczekiwania z ich strony. Stopniowo i konsekwentnie wprowadzamy kolejne elementy w zakresie cyfryzacji naszej podstawowej działalności. Realizujemy w ten sposób strategię rozwoju Grupy PGE, zgodnie z którą budujemy dla naszych Klientów nowoczesne i wygodne produkty oraz usługi.
Stale rozwijamy i ulepszamy nasze usługi tak, aby Klienci, którzy zaufali PGE, mogli czerpać jeszcze więcej korzyści z naszej oferty. Platforma sprzedażowa PGE eSklep to wygodny serwis z wyselekcjonowaną ofertą, z której mogą skorzystać wyłącznie nasi Klienci energetyczni, czyli odbiorcy energii elektrycznej od PGE Obrót.