Spółki GK PGE realizują postępowania zakupowe za pośrednictwem Systemu Zakupowego GK PGE
Nie posiadasz jeszcze konta do Systemu Zakupowego GK PGE?
Help Desk Systemu Zakupowego GK PGE
Dane kontaktowe:
+48 22 576 87 87
helpdesk.zakupy@gkpge.pl
Dostępność:
Poniedziałek - piątek w godzinach 08:00 - 16:00 (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy).
Połączenie telefoniczne z doradcą uzyskasz maksymalnie do 2 minut.
Odpowiedź na wiadomość e-mail otrzymasz maksymalnie do 2 godzin.
W czym możemy Ci pomóc?
Konsultanci Help Desk świadczą wsparcie w zakresie technicznym m.in.:
► Rejestracja i logowanie do Systemu Zakupowego GK PGE;
► Dostęp do Systemu Zakupowego GK PGE (m.in. reset hasła, odblokowanie
konta);
► Informacje o bieżącej dostępności Systemu Zakupowego GK PGE;
► Nawigacja po Systemie Zakupowym GK PGE i Platformie OnePlace;
► Czynności realizowane w procesie zakupowym przez Wykonawcę,
w szczególności dotyczące:
• Przystąpienia i udziału w postępowaniu zakupowym;
• Komunikacji z Zamawiającym;
• Składania ofert;
• Przekazywania dokumentów związanych z prowadzonym procesem
zakupowym;
► Uczestnictwo w aukcjach elektronicznych;
► Wskazywanie źródeł informacji zamieszczonych w Systemie Zakupowym
GK PGE;
► Składanie kwalifikowanego podpisu elektronicznego;
► Uzyskanie potwierdzenia złożenia oferty;
► Udzielanie informacji o statusie prac nad obsługą zgłoszeń kierowanych
do Help Desk.
Film prezentujący potencjał zakupów w Grupie Kapitałowej PGE