Społeczeństwo – Dialog i odpowiedzialność

Grupa PGE, jako największy podmiot sektora elektroenergetycznego w Polsce, postrzega swoją rolę nie tylko przez pryzmat zapewnienia stabilnych i bezpiecznych dostaw energii, lecz również,  jako aktywnego uczestnika życia społecznego, odpowiedzialnego za budowanie trwałych relacji z otoczeniem.

Nasze działania opierają się na wartościach partnerstwa, rozwoju i odpowiedzialności, które wyznaczają standardy postępowania w relacjach z interesariuszami — od samorządów, przez organizacje pozarządowe, po lokalne społeczności.

Wierzymy, że wartość Grupy PGE wynika nie tylko z kompetencji technologicznych i stabilności operacyjnej, ale również z umiejętności prowadzenia konstruktywnego dialogu oraz budowania relacji opartych na wzajemnym szacunku i zrozumieniu. Dlatego konsekwentnie rozwijamy nasze podejście do komunikacji ze społecznościami w lokalizacjach, w których prowadzimy działalność.

Prowadząc dialog ze społecznościami lokalnymi, kierujemy się międzynarodowym standardem AA1000SES, który stanowi fundament naszych działań konsultacyjnych i gwarantuje ich transparentność oraz wiarygodność.

W trosce o transparentność działań oraz jasno określone zasady współpracy z lokalnymi społecznościami, Grupa PGE prowadzi obecnie prace nad opracowaniem Polityki zarządzania relacjami ze społecznością lokalną. Celem niniejszego dokumentu jest usystematyzowanie oraz wzmocnienie dialogu z otoczeniem społecznym w obszarach działalności Grupy PGE.

Zgromadzone opinie i rekomendacje stanowią dla nas cenne źródło wiedzy, które umożliwia skuteczniejsze reagowanie na potrzeby lokalne, wspieranie inicjatyw oddolnych oraz realizację projektów mających realny wpływ na jakość życia mieszkańców.