Ze względu na szeroki profil działalności i nowe inicjatywy podejmowane w sektorze energetycznym nieustannie poszukujemy ekspertów z doświadczeniem w różnych dziedzinach. Szczególnie cenimy nastawienie na współpracę i zaangażowanie - wiedza, umiejętności i kwalifikacje pracowników są najważniejszym kapitałem, który pozwala organizacji realizować jej misję i cele. Staramy się budować różnorodne zespoły, których członkowie posiadają komplementarną wiedzę i umiejętności. W naszej ocenie, klucz do rozwoju to zespoły wielopokoleniowe, gdzie zmiana zachodzi płynnie, a pracownicy, przy wsparciu organizacji, dzielą się wiedzą i przekazują ją młodszym stażem i doświadczeniem koleżankom i kolegom. To gwarancja stabilności i ciągłego rozwoju zarówno pracownika, jak i organizacji.
W PGE specjaliści/profesjonaliści z odpowiednią wiedzą i doświadczeniem zawodowym znajdują zatrudnienie w departamentach prawnych, finansowych, HR-owych czy administracyjnych. Realizują procesy inwestycyjne, zakupowe i logistyczne. Zajmują się segmentem handlowym i obsługą klienta. Zarządzają obszarem komunikacji korporacyjnej i marketingu. Opiekują się zasobami teleinformatycznymi i sferą ICT. W energetyce mamy różne kompetencje i umiejętności, ale zawsze pracujemy razem.