Meta Pixel script image

Kontakt dla Klienta Biznesowego

Załatw swoją sprawę szybo, sprawnie bez potrzeby wychodzenia z domu!

Kontakt w sprawach 

  • oferta i produkty dla nowych i obecnych klientów,
  • umowy – zawarcie nowej lub jej przedłużeniem,
  • obsługa klienta

Przejdź do eBOK

Częste pytania

Aktywowanie usługi PGE eFaktura jest naprawdę proste - możesz to zrobić w wybrany przez siebie sposób:

  • Wypełnij elektroniczny formularz uruchomienia usługi PGE eFaktura ;
  • Załóż konto w elektronicznym Biurze Obsługi Klienta PGE eBOK  i uruchom usługę wyrażając zgodę w zakładce Ustawienia -> Moje zgody
  • Skontaktuj się z Infolinią PGE (+48) 422 222 222;
  • Zeskanuj lub zrób zdjęcie uzupełnionego Formularza wyrażenia/odwołania zgody na wystawienie i udostępnienie usługi PGE eFaktura (dostępny tutaj), a następnie prześlij go na adres e-mail: serwis@gkpge.pl;
  • Prześlij wypełniony Formularz  wyrażenia/odwołania zgody na wystawianie i udostępnianie usługi PGE eFaktura na adres: PGE Obrót S.A., ul. 8 Marca 6, 35-959 Rzeszów;
  • Złóż wypełniony Formularz wyrażenia/odwołania zgody na wystawianie i udostępnianie usługi PGE eFaktura w dowolnym Biurze Obsługi Klienta PGE Obrót S.A.

Wystarczy, że podpiszesz z nami Umowę Sprzedaży Energii Elektrycznej oraz pełnomocnictwo do reprezentowania w procesie zmiany sprzedawcy. Pozostałe kroki wykonamy za Ciebie, oszczędzając Twój czas i zaangażowanie.

Szczegóły dotyczące procesu zmiany sprzedawcy znajdziesz tutaj

Pozostałe kontakty

 

Kontakt dla Klienta indywidualnego         Kontakt dla mediów         Kontakt korporacyjny

 

W sprawach związanych z Ochroną Danych Osobowych w PGE S.A.
należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych w PGE S.A. pod adresem: iod.pgesa@gkpge.pl

W sprawach związanych z Ochroną Danych Osobowych w PGE Obrót S.A. (w szczególności sprawy klienckie)
należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych w PGE Obrót S.A. pod adresem: iod-pgeobrotsa@gkpge.pl