Starszy/a Referent/ka w Punkcie Obsługi Klienta Dystrybucyjnego - Biała Podlaska

PGE Dystrybucja S.A. Centrala
Biała Podlaska
PGED-CE-37-2025

Twoje zadania:

  • Bezpośrednia obsługa Klienta w Punktach Obsługi Klienta Dystrybucyjnego,
  • Przyjmowanie pism i weryfikowanie wniosków od Klientów (w tym skarg i reklamacji),
  • Pomoc w wypełnianiu dokumentów składanych w POKD,
  • Przyjmowanie reklamacji i skarg dotyczących PGE Dystrybucja S.A.
  • Rejestracja zgłoszeń klientów w oparciu o zdefiniowane standardy i procedury obsługi  w dedykowanym systemie do rejestracji,
  • Udzielanie informacji i wyjaśnień Klientom związanych z działalnością Spółki i w oparciu o zdefiniowane standardy i procedury obsługi,
  • Monitorowanie zarejestrowanych zgłoszeń,
  • Współpraca z komórkami merytorycznymi z Oddziałów i Centrali Spółki

 

Nasze wymagania:

  • Wykształcenie wyższe
  • Doświadczenie w obsłudze Klienta
  • Dobra znajomość pakietu MS Office
  • Umiejętność organizowania pracy własnej, samodzielność i systematyczność
  • Wysoka kultura osobista i komunikatywność
  • Odpowiedzialność i zaangażowanie w powierzone obowiązki
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Umiejętność pracy w zespole, mile widziane doświadczenie w zarządzaniu zespołem
  • Dyspozycyjność i gotowość do podróży służbowych oraz czasowej zmiany miejsca pracy (szkolenia adaptacyjne, zastępstwo)

 

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Przyjazną atmosferę pracy
  • Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych

 

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest PGE Dystrybucja S.A. (adres: ul. Garbarska 21A; 20‑340 Lublin). Jednocześnie informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania przez nas Pani/Pana danych osobowych w procesie rekrutacji jest dostępna na stronie https://pgedystrybucja.pl/polityka-prywatnosci/dane-osobowe/klauzula-informacyjna-dla-kandydata-do-pracy.

Aplikuj na to stanowisko

Udostępnij tę ofertę: