Starsza Specjalistka/Starszy Specjalista / Ekspertka/Ekspert ds. Zarządzania Ryzykiem projektowym
Twój zakres obowiązków:
- Opracowywanie i wdrożenie procesu do zarządzania ryzykiem projektowym.
- Wykonywanie prac w zakresie zarządzania ryzykiem projektowym tj. identyfikacja, analiza i ocena ryzyka projektowego, w tym monitorowanie, nadzór oraz minimalizowanie prawdopodobieństwa wystąpienia ryzyk projektowych oraz ograniczenie wpływu ryzyk na projekt.
- Wsparcie właścicieli ryzyk projektowych we właściwym planowaniu działań zaradczych oraz monitorowanie realizacji tych działań.
- Realizacja zadań wynikających z przyjętego procesu zarządzania ryzykiem projektowym, w tym w szczególności prowadzenie przeglądów projektów wspólnie z zespołem planistów i kontrolerów finansowych projektów. Ścisła współpraca z Dyrektorami Projektów z zakresie zarządzania ryzykiem.
- Bieżące wspieranie Dyrektora Projektu / Dyrektora Departamentu oraz innych członków wyższego kierownictwa w realizacji zadań z zakresu zarządzania projektem.
- Opracowywanie danych wsadowych w zakresie zarządzania ryzykiem projektowym do raportów cyklicznych z monitorowania projektów.
- Przygotowywanie informacji na temat ryzyk projektowych na potrzeby interesariuszy wewnętrznych i zewnętrznych.
- Zgłaszanie ryzyk projektowych i podejmowanie działań związanych z zarządzaniem ryzykiem projektowym w uzgodnieniu z przełożonym.
- Ciągła ocena i doskonalenie procesów zarządzania ryzykiem projektowym w celu zwiększenia efektywności i skuteczności projektów.
- Szkolenie i udzielanie wskazówek zespołom projektowym w zakresie najlepszych praktyk zarządzania ryzykiem projektowym.
Nasze wymagania:
Idealna kandydatka/ idealny kandydat powinien posiadać praktyczne doświadczenie w zarządzaniu programami/portfelami projektów/projektami przy dużych przedsięwzięciach infrastrukturalnych w sektorze energetycznym lub przemysłowym/budowlanym.
- Wykształcenie wyższe z zakresu zarządzania projektami, inżynierii, ekonomii lub inne pokrewne.
- Co najmniej 3 lata doświadczenia w pracy na samodzielnym stanowisku związanym z realizacją inwestycji, w tym co najmniej 2 lata na stanowisku związanym z zarządzaniem ryzykiem.
- Znajomość zagadnień z zakresu harmonogramowania, kontroli kosztów, raportowania i analizy danych umożliwiających realizację prac z zakresu zarządzania ryzkiem.
- Znajomość branży offshore będzie dodatkowym atutem.
- Znajomość metodyki i narzędzi zarządzania projektami, m.in.: PRINCE2 lub PMBOK Guide.
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne, zdolność do efektywnej współpracy z różnorodnymi zespołami.
- Silne umiejętności analityczne i umiejętność rozwiązywania problemów.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2.
To oferujemy:
- Szansę na udział w realizacji unikatowych projektów
- Zatrudnienie w spółce będącej częścią największej krajowej Grupy Kapitałowej sektora energetycznego
- Konkurencyjne wynagrodzenie
- Ubezpieczenie zdrowotne i dofinansowanie do abonamentu sportowego
W przypadku wysłania aplikacji w odpowiedzi na ofertę pracy, Administratorem Pana/Pani danych osobowych będzie PGE Baltica sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Mokotowska 49. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia niniejszej rekrutacji, a w przypadku wyrażenia odrębnej zgody na udział w przyszłych rekrutacjach – także w celu przeprowadzenia przyszłych rekrutacji. Z informacją o tym, jak przetwarzamy dane osobowe w procesach rekrutacyjnych zapoznać można się pod linkiem oraz w formularzu aplikacyjnym przed przekazaniem danych.
Udostępnij tę ofertę: