KWT_Samodzielna/Samodzielny referent/ka ds. mierniczych / Specjalistka/ Specjalista ds. mierniczych / Mierniczy

PGE GiEK S.A. Oddział KWT
Bogatynia
110-4/mierniczy/2025
  • Udział w pomiarach z zakresu miernictwa górniczego związanych z budową, rozbudową i ruchem zakładu górniczego w tym kontrolowanie zgodności prowadzonych robót górniczych z zatwierdzonym planem ruchu.
  • Pomiar zdjętego nadkładu i wydobytej kopaliny.
  • Wykonywanie pomiarów sytuacyjno-wysokościowych wyrobisk eksploatacyjnych i zwałowisk, pomiarów deformacji terenu, obliczanie objętości wybranych przestrzeni, składowisk kopaliny i zwałowisk oraz wyznaczenie współrzędnych otworów wiertniczych.
  • • Eksploatacja i utrzymanie (w tym aktualizacja danych) elementów Górniczego Systemu Informatycznego (GSI) ze szczególnym uwzględnieniem:
    • map wyrobisk górniczych w nadkładzie i złożu (w granicach terenu górniczego),
    • modelu przestrzennego powierzchni wyrobiska,
    • map ścięcia górotworu,
    • danych geodezyjnych do bazy danych GSI.
  • Wykonywanie pomiarów kontrolnych i uzupełniających.
  • Sporządzanie i uzupełnianie dokumentacji mierniczej i kartograficznej stanowiącej zasób geodezyjny działu mierniczego oraz sytuacji geologiczno-górniczej zgodnie z obowiązującymi przepisami, instrukcjami, normami

Kandydaci przystępujący do rekrutacji na powyższe stanowisko powinni spełniać następujące kryteria:

Wykształcenie: wyższe

Kierunek: geodezja lub miernictwo górnicze

 

Wymagany staż pracy dla stanowiska:

  • Samodzielny Referent ds. mierniczych: doświadczenie zawodowe na poziomie podstawowym,
  • Specjalista ds. mierniczych: minimum 1 rok pracy na stanowisku samodzielnym lub równorzędnym, 
  • Mierniczy: minimum 2 lata pracy na stanowisku samodzielnym lub równorzędnym

Od kandydatów do zatrudnienia wymagane są następujące kwalifikacje, umiejętności i uprawnienia:

  • umiejętność samodzielnego prowadzenia pomiarów sytuacyjno-wysokościowych, przetwarzania i opracowania wyników tych pomiarów, tworzenia operatów pomiarowych w formie elektronicznej, 
  • umiejętność obsługi geodezyjnego sprzętu satelitarnego, nowoczesnych instrumentów geodezyjnych, 
  • znajomość oprogramowania: MicroStation, Winkalk, C-GEO, systemy GIS, 
  • umiejętność kartowania 3D, 
  • znajomość fotogrametrii i skanowania laserowego, numerycznego modelowania terenu, 
  • znajomość zagadnień z zakresu pomiarów deformacji i geodezyjnej obsługi inwestycji, 
  • znajomość przepisów z zakresu miernictwa górniczego, prawa geodezyjno-kartograficznego, 
  • umiejętność pracy w zespole i komunikatywność oraz wysoka kultura osobista, 
  • zdolność analitycznego myślenia i samodzielnego rozwiązywania problemów technicznych.

Kwalifikacje, umiejętności i uprawnienia dodatkowe:

• Prawo jazdy kategorii B

Oferujemy:

• Pracę w przedsiębiorstwie o stabilnej pozycji na rynku energetycznym.

• Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.

• Atrakcyjny pakiet socjalny.

• Dodatkowe 4 dni urlopu. 

Zainteresowane osoby prosimy o złożenie zgłoszenia (CV, list motywacyjny) w nieprzekraczalnym terminie do dnia 30.11.2025 r.
INFORMACJE DODATKOWE:
• Sposób oceny kandydata: ocena złożonych dokumentów, rozmowa kwalifikacyjna.
• Ilość etatów do obsadzenia: 1.

Zgodnie z art. 13 ust. 1-2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej „RODO”) informujemy, że:

I. Administratorem Pani/Pana danych osobowych („ADO”) jest PGE Górnictwo i Energetyka Konwencjonalna S.A. z siedzibą w Bełchatowie (97-400), przy ul. Węglowej 5.

II. W sprawie ochrony danych osobowych można skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych powołanym w PGE Górnictwo i Energetyka Konwencjonalna S.A. pod adresem e-mail: iod.giekkwbt@gkpge.pl pod numerem telefonu +48 75 773 5810 lub pod adresem siedziby Oddziału Kopalnia Węgla Brunatnego Turów, ul. Górników Turowa 1, 59-916 Bogatynia.

III. Cele i podstawy przetwarzania. Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji

a) na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze wynikającego z art. 22¹ ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy w zakresie: imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dodatkowo, o ile podanie tych danych jest niezbędne do wykonywania pracy na określonym stanowisku, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia;

b) na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO - dobrowolnej zgody na przetwarzanie danych osobowych wykraczających poza wskazany w art. 22¹ ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy zakres danych.

c) na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO - prawnie usprawiedliwionych interesów Administratora jakim jest dochodzenie lub obrona przed ewentualnymi roszczeniami w zakresie prowadzonego procesu rekrutacyjnego.

Oznacza, to, że dane dotyczące wykształcenia, kwalifikacji zawodowych oraz przebiegu dotychczasowego zatrudnienia – o ile nie są niezbędne do wykonywania pracy na określonym stanowisku - dane dotyczące stanu cywilnego, statusu rodzinnego, zainteresowań, dodatkowych umiejętności lub kwalifikacji, zdjęcie i inne, które chce Pan/Pani podać w swojej ofercie przekazuje Pan/Pani dobrowolnie i zgadza się Pan/Pani na ich przetwarzanie.

IV. Okres przetwarzania Pani/Pana danych osobowych związany jest ze wskazanym powyżej celem ich przetwarzania. Wobec powyższego dane osobowe będą przetwarzane przez czas niezbędny dla przeprowadzenia procesu rekrutacji.

V. Cofnięcie zgody. W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych wykraczających poza zakres określony w art. 22¹ ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. Jeżeli skorzysta Pan/Pani z tego prawa – zaprzestaniemy przetwarzania danych w celu wskazanym powyżej, a dane osobowe zostaną usunięte zgodnie z otrzymanym żądaniem.

VI. Prawa osoby, której dane dotyczą. W przypadkach i na zasadach określonych w powszechnie obowiązujących przepisach o ochronie danych osobowych przysługują Pani/Panu prawa do dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, do sprostowania (poprawiania) danych, do usunięcia, ograniczenia ich przetwarzania lub wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, do przenoszenia danych oraz wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego.

VII. Odbiorcy danych. Pani/Pana dane osobowe będą przekazywane uprawnionym instytucjom określonym przez przepisy prawa oraz podmiotom przetwarzającym, które świadczą usługi na rzecz administratora danych i którym te dane są powierzane.

VIII. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich brak uniemożliwi udział w procesie rekrutacji.

IX. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji. Informujemy, że w ramach przetwarzania danych, o których mowa powyżej nie będą podejmowane decyzje w sposób zautomatyzowany i Pani/Pana dane nie będą profilowane.

X. Przekazywanie danych osobowych poza EOG. Pani/Pana dane osobowe co do zasady nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (dalej: EOG).

Mając jednak na uwadze usługi świadczone przez podwykonawców Administratora przy realizacji wsparcia dla usług teleinformatycznych oraz infrastruktury IT, Administrator może zlecać wykonanie określonych czynności bądź zadań informatycznych uznanym podwykonawcom działającym poza EOG co może powodować przekazanie Pani/Pana danych poza EOG. Poszczególne kraje spoza EOG, na terytorium których będą przetwarzane Pani/Pana dane osobowe, zgodnie z decyzją Komisji Europejskiej zapewniają odpowiedni stopień ochrony danych osobowych zgodny ze standardami EOG. Natomiast w przypadku ich przetwarzania na terytorium Państw wobec, których Komisja Europejska nie stwierdziła odpowiedniego stopienia ochrony danych osobowych (zgodnego ze standardami EOG), w celu zapewnienia odpowiedniego stopnia tej ochrony, Administrator zawiera umowy z odbiorcami Pani/Pana danych osobowych. Umowy, o których mowa powyżej oparte są o standardowe klauzule umowne wydane przez Komisję Europejską zgodnie z art. 46 ust. 2 lit. c RODO. Kopię standardowych klauzul umownych, o których mowa powyżej można uzyskać od Inspektora Ochrony Danych. Zastosowany przez Administratora sposób zabezpieczenia Pani/Pana danych jest zgodny z zasadami przewidzianymi w rozdziale V RODO. W związku z powyższym może Pani/Pan zażądać dalszych informacji o stosowanych zabezpieczeniach w tym zakresie, uzyskać kopię tych zabezpieczeń oraz informację o miejscu ich udostępnienia.

Aplikuj na to stanowisko

Udostępnij tę ofertę: