Ekspertka/Ekspert w Biurze Polityki Wynagradzania i Analiz HR
PGE Polska Grupa Energetyczna S.A.
Warszawa
WNR/PGE/2025/10/0009
Obowiązki:
- Sporządzanie analiz i raportów z zakresu kosztów osobowych w jednej ze spółek z GK PGE.
- Współpraca przy przygotowywaniu planu kosztów osobowych oraz opracowywanie sprawozdań z wykonania funduszy wynagrodzeń.
- Opracowanie zasad ustalania budżetu wynagrodzeń.
- Współpraca przy przygotowywaniu planu poziomu zatrudnienia oraz przygotowywanie informacji i raportów umożliwiających kontrolowanie poziomu zatrudnienia.
- Opracowanie i monitorowanie wskaźników HR oraz przygotowanie informacji zbiorczych na temat wskaźników GK PGE na potrzeby zewnętrzne.
- Ustalanie i aktualizacja stanu rezerw na wynagrodzenia i świadczenia pracownicze.
Wymagania:
- Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku min. 5 lat.
- Znajomośc systemu SAP.
- Dobra znajomość przepisów: prawa pracy, ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, podatek dochodowy od osób fizycznych.
- Dobra znajomość pakietu MS Office, zwłaszcza arkusza kalkulacyjnego Excel.
- Wysoko rozwinięte kompetencje interpersonalne.
- Zdolności analityczne.
- Skoncentrowanie na szukaniu rozwiązań.
Oferujemy:
- Umowę o pracę.
- Pracę w organizacji o stabilnej pozycji na rynku energetycznym.
- Możliwość rozwoju zawodowego.
- Atrakcyjny system wynagrodzeń uwzględniający czytelny system premiowy.
- Prywatną opiekę medyczną
- Liczne świadczenia z ZFŚS.
- Przyjazną atmosferę w pracy.
- 1 dodatkowy dzień wolny z okazji Dnia Energetyka (14 sierpnia).
W przypadku wysłania aplikacji w odpowiedzi na ofertę pracy, Administratorem Pana/Pani danych osobowych będzie PGE Polska Grupa Energetyczna S.A. z siedzibą w Lublinie przy Al. Kraśnickiej 27. Dane przetwarzane będą do celów niniejszej rekrutacji, a w przypadku wyrażenia przez Pana/Panią dobrowolnej i odrębnej zgody - do celów przyszłych rekrutacji. Z informacją o tym, jak przetwarzamy dane osobowe w procesach rekrutacyjnych zapoznać można się pod linkiem oraz w formularzu aplikacyjnym przed przekazaniem danych.
Aplikuj na to stanowisko
Udostępnij tę ofertę: