Ekspertka/Ekspert – Koordynatorka/Koordynator ds. Ryzyka
PGE Polska Grupa Energetyczna S.A.
Warszawa, Lublin
WNR/PGE/2025/04/0009
Twój zakres obowiązków
- Bezpośrednia współpraca z wybranym segmentem biznesowym oraz spółką brokerską w GK PGE.
- Koordynacja procesu pomiaru ryzyk: identyfikacja, kwantyfikacja i racjonalizacja, opracowanie map/rozkładów istotności ryzyk w obszarze działalności Segmentu.
- Opracowanie i monitorowanie kluczowych wskaźników ryzyk oraz analizowanie wyników ich pomiaru.
- Monitorowanie stanu realizacji działań mitygujących.
- Przygotowanie raportów, wniosków i prezentacji dotyczących zarządzania ryzykiem na poziomie Segmentu.
- Raportowanie sprawozdawcze dla Centrum Korporacyjnego i instytucji zewnętrznych.
- Dialog w Właścicielami Ryzyk aktywne uczestnictwo w procesie zarządzania ryzykiem oraz promocja kultury zarządzania ryzykiem.
- Wsparcie kierowników projektów w zakresie analizy zarządzania ryzykiem w projektach/ inwestycjach realizowanych przez Segment.
- Koordynacja procesu oceny ryzyk i szans ESG w przypisanym Segmencie Biznesowym.
- Ciągłe doskonalenie, konsultowanie i wdrażanie zmian w obszarze zarządzenia ryzykiem.
- Pozyskiwanie danych z Segmentu oraz koordynacja przepływu informacji i wytycznych w
- procesie zawierania umów ubezpieczenia, w tym w procesie przeprowadzania survey’u ubezpieczeniowego.
- Sygnalizowanie do osób merytorycznie odpowiedzialnych za obszar ubezpieczeń w PGE, potrzeb ubezpieczeniowych w Spółkach.
Nasze wymagania
- 5-letnie doświadczenie na stanowisku związanym z analizą danych/ryzyk.
- Wykształcenie wyższe na kierunku/ach inżynierskich, ekonomicznych, prawnych lub związanych z zarządzaniem czy analizą danych.
- Znajomość branży energetycznej oraz rynku energii (podmioty, produkty, usługi), znajomość norm i regulacji z zakresu zarządzania ryzykiem.
- Wiedza z zakresu zasad, metod, analiz i oceny ryzyka korporacyjnego, ESG oraz ubezpieczeniowego.
- Znajomość Ustawy o Działalności Ubezpieczeniowej i Reasekuracyjnej, Ustawa o Dystrybucji, Ustawa o Ubezpieczeniach Obowiązkowych oraz zasad funkcjonowania Towarzystw Ubezpieczeniowych
- Znajomość zasad funkcjonowania Towarzystw Ubezpieczeniowych.
- Wiedza z zakresu procesów likwidacji szkód oraz makro i mikorekonomii umożliwiająca stosowanie zasad i reguł ekonomicznych w procesie zawierania ubezpieczeń.
- Wiedza z zakresu zadań, metod, analiz i oceny ryzyka ubezpieczeniowego.
- Bardzo dobra znajomość dotycząca zasad funkcjonowania różnorodnych narzędzi i systemów IT umożliwiającą szybką adaptację do nowych rozwiązań.
- Bardzo dobra znajomość zasad i technik prezentacji.
- Rozwinięte umiejętności analityczne, a w szczególności bardzo dobra znajomość metod ilościowych oraz modeli predykcyjnych w obszarze ryzyka ERM.
- Znajomość języka angielskiego z uwzględnieniem słownictwa branżowego umożliwiającą zapoznanie się anglojęzyczną dokumentacją.
Mile widziane:
- Doświadczenie w audycie.
To oferujemy
- Umowę o pracę.
- Pracę w organizacji o stabilnej pozycji na rynku energetycznym.
- Możliwość rozwoju zawodowego.
- Atrakcyjny system wynagrodzeń uwzględniający czytelny system premiowy.
- Prywatną opiekę medyczną.
- Liczne świadczenia z ZFŚS.
- Przyjazną atmosferę w pracy.
- 1 dodatkowy dzień wolny z okazji Dnia Energetyka (14 sierpnia).
W przypadku wysłania aplikacji w odpowiedzi na ofertę pracy, Administratorem Pana/Pani danych osobowych będzie PGE Polska Grupa Energetyczna S.A. z siedzibą w Lublinie przy Al. Kraśnickiej 27. Dane przetwarzane będą do celów niniejszej rekrutacji, a w przypadku wyrażenia przez Pana/Panią dobrowolnej i odrębnej zgody - do celów przyszłych rekrutacji. Z informacją o tym, jak przetwarzamy dane osobowe w procesach rekrutacyjnych zapoznać można się pod linkiem oraz w formularzu aplikacyjnym przed przekazaniem danych.
Aplikuj na to stanowisko
Udostępnij tę ofertę: