• Fitch potwierdził długoterminowe ratingi PGE na poziomie „BBB+” ze stabilna perspektywą

    08.07.2020

    Agencja Fitch Ratings potwierdziła długoterminowe oceny ratingowe dla PGE Polskiej Grupy Energetycznej na poziomie „BBB+” oraz utrzymała stabilną perspektywę ratingu. Rating   potwierdza, że PGE jest wiarygodnym partnerem – komentuje Wojciech Dąbrowski, prezes zarządu PGE Polskiej Grupy Energetycznej.

  • PGE Polska Grupa Energetyczna uruchomiła przetarg na wybór agencji reklamowych

    03.07.2020

    PGE ogłosiła przetarg na wybór agencji reklamowych ATL i BTL, z którymi planuje współpracować przez najbliższe 18 miesięcy.

    Agencje, wyłonione w przetargu, będą zajmowały się realizacją kampanii reklamowych oraz realizacją bieżących projektów marketingowych. Planowane działania obejmować będą zarówno reklamę ATL, jak i materiały BTL w zakresie kreacji i produkcji materiałów reklamowych.

    PGE zamierza zawrzeć umowy ramowe z 2 agencjami. Czas na złożenie wstępnych ofert upływa 15 lipca 2020 r. godz. 14:00.

    Szczegóły na temat postępowania dostępne są pod adresem: https://swpp2.gkpge.pl

  • Fundacja PGE przekazała milion złotych na walkę ze skutkami powodzi na Podkarpaciu

    30.06.2020

    Fundacja  PGE przekazała Caritas działającej na Podkarpaciu darowiznę w wysokości miliona złotych z przeznaczeniem na celową pomoc dla mieszkańców poszkodowanych w powodzi. Wsparcie dla potrzebujących koordynuje Wojewoda Podkarpacki.

  • Fundacja PGE partnerem Konkursu „Moja Wizja Zero”

    30.06.2020

    30 czerwca 2020 r. w siedzibie KRUS odbyła się inauguracja Konkursu „Moja Wizja Zero” realizowanego przez Kasę Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w partnerstwie z Fundacją PGE. Celem Konkursu jest promowanie bezpiecznych zachowań związanych z pracą w gospodarstwach rolnych oraz popularyzacji Wizji Zero w rolnictwie.

    fundacja_pge_konkurs_moja_wizja_zero.jpg
  • PGE wprowadza nowe platformy internetowe wspierające polskich producentów i usługodawców

    29.06.2020

    Grupa PGE w ramach kampanii „Polskie – kupuję to!”  nie tylko zachęca do wyboru polskich produktów i usług, ale także bezpośrednio wspiera rodzimych przedsiębiorców. „Polskie – kupuje to!” to teraz także dwie platformy fachowcy.gkpge.pl (wspierająca usługodawców) i PGE eSklep (promująca polskie produkty).

gkpge_biuroPrasowe_site