Meta Pixel script image

Komunikaty prasowe

Wystartowała nowa kampania wizerunkowa „PGE. CIEPŁO I ENERGIA NA CO DZIEŃ”

Celem kampanii jest zaprezentowanie wielosegmentowej działalności Grupy Kapitałowej PGE oraz umocnienie wizerunku marki, która odpowiada nie tylko za produkcję energii elektrycznej, ale również za produkcję i dostawę ciepła systemowego oraz zasilanie krwioobiegu energetyki kolejowej, dzięki czemu ma kluczowy wpływ na zapewnienie bezpieczeństwa energetycznego dla domów i firm.

02.12.2024
PGE publikuje wyniki finansowe i operacyjne za III kwartał 2024 r.

Grupa Kapitałowa PGE opublikowała wyniki finansowe i operacyjne za III kwartał 2024 roku. Są one zgodne z podanymi wcześniej szacunkami. Powtarzalny wynik EBITDA Grupy PGE w III kwartale 2024 roku wyniósł 2 454 mln złotych. Wzrosły nakłady inwestycyjne Grupy, wynosząc przez 9 miesięcy 7 225 mln złotych, wobec 6 635 mln złotych w tym samym okresie w 2023 roku.

27.11.2024
Pracownicy PGE Polskiej Grupy Energetycznej nagrodzeni za zasługi dla branży energetycznej

Pracownicy PGE Polskiej Grupy Energetycznej w czwartek 14 listopada, w Muzeum Narodowym w Warszawie, odebrali medale z rąk Ministry Klimatu i Środowiska Pauliny Hennig-Kloski i Dariusza Marca, Prezesa Zarządu Grupy PGE.

15.11.2024

Filtry

PGE została wyróżniona w IV kwartalnej edycji  konkursu Idea Awards 2007 za reklamę "Dom pełen energii"

Czytaj więcej

W poniedziałek, 4 lutego 2008 roku w Sport Hotelu w Bełchatowie odbyła się konferencja prasowa, której tematem był rządowy projekt „Krajowego Planu Rozdziału Uprawnień do emisji dwutlenku węgla na lata 2008-2012 we wspólnotowym systemie handlu uprawnieniami do emisji”.

Czytaj więcej