PGE przywraca Punkt Obsługi Klienta Dystrybucyjnego w Wołominie

W odpowiedzi na potrzeby lokalnej społeczności PGE uruchomi w I połowie 2022 r. Punkt Obsługi Klienta Dystrybucyjnego w Wołominie. W powiecie wołomińskim trwa intensywny program inwestycyjny kablowania sieci i przyłączania nowych odbiorców.
W Wołominie do 2012 r. funkcjonował Rejon Energetyczny, gdzie realizowana była bezpośrednia obsługa mieszkańców powiatu. W 2012 r. Rejon został przekształcony w Posterunek Energetyczny, a odbiorcy obsługiwani byli w Punkcie Obsługi Klienta Dystrybucyjnego w Legionowie.
Od 2012 r. Posterunek Energetyczny Wołomin jest częścią Rejonu Energetycznego Legionowo, który obsługuje około 210 tys. Odbiorców na terenie jedenastu miast, z czego ok. 94 tys. na terenie sześciu miast powiatu wołomińskiego (Kobyłka, Marki, Radzymin, Wołomin, Ząbki, Zielonka). Po otwarciu nowego Punkt Obsługi Klienta Dystrybucyjnego w Wołominie przejmie on opiekę nad klientami z tych sześciu miast.
W piątek 11 marca br. w Starostwie Powiatowym w Wołominie odbyło się spotkanie przedstawicieli Starostwa oraz reprezentacji Grupy Kapitałowej PGE. Władze lokalne reprezentował Starosta Powiatu Wołomińskiego Adam Lubiak, ze strony PGE uczestniczyli prezes zarządu PGE Polskiej Grupy Energetycznej Wojciech Dąbrowski oraz dyrektor generalny warszawskiego oddziału PGE Dystrybucja Sylwester Szczensnowicz. W spotkaniu wzięli udział również przedstawiciele gmin: Wójt Gminy Dąbrówka Radosław Korzeniewski, Zastępca Burmistrza Wołomina Dariusz Szymanowski oraz Zastępca Burmistrza Radzymina Krzysztof Dobrzyniecki. Celem spotkania było omówienie zasad współpracy z samorządem oraz postępowania w sytuacji wystąpienia awarii masowych. W trakcie dyskusji omówiono także kwestie związane z procesem inwestycyjnym w PGE Dystrybucja.