Inne
PGE oferuje usługę, dzięki której przedsiębiorcy mogą znacząco obniżyć wysokość płaconych rachunków za prąd. Jest to możliwe za sprawą aplikacji służącej do monitorowania i zarządzania energią elektryczną.
100 000 złotych mogą otrzymać łącznie zwycięzcy konkursu „Energia Innowacji” organizowanego przez Fundację PGE – Energia z Serca. Do konkursu można zgłaszać innowacyjne projekty znajdujące się w obszarze działalności Grupy Kapitałowej PGE. Najlepsze pomysły mają szansę na wdrożenie.
Ekspozycja, której sponsorem tytularnym jest należąca do Grupy Kapitałowej PGE spółka PGE Górnictwo i Energetyka Konwencjonalna, zwyciężyła w konkursie „Polska Pięknieje – 7 cudów Funduszy Europejskich”. To kolejny przykład działań prospołecznych, realizowanych przez Grupę.
Podczas trwającego XXV Forum Ekonomicznego w Krynicy, jedna z najbardziej interesujących dyskusji w ramach bloku gospodarczego zatytułowana „Ile rynku na rynku energii?” toczyła się wokół mechanizmów oddziaływania na sektor energetyki w krajach Unii Europejskiej. Debatę z udziałem ministra skarbu państwa Andrzeja Czerwińskiego oraz prezesów spółek energetycznych i ekspertów, moderowała Agnieszka Łakoma, redaktor dziennika Rzeczpospolita. Podczas debaty zaprezentowany został raport pt. „Odnawialne źródła energii w Niemczech 2014”.
Ekologiczny mural na zaporze w Solinie powstał na początku lipca i szybko stał się jedną z atrakcji przyciągających turystów w Bieszczady. Na kanale korporacyjnym Grupy Kapitałowej PGE w serwisie YouTube można już zobaczyć relację video dokumentującą powstawanie muralu.
PGE Polska Grupa Energetyczna rozszerza kampanię pod hasłem: „Prąd jak prąd – tylko tańszy!” o kolejne działania kontekstowe, skierowane do klientów indywidualnych. Tym razem reklama PGE pojawiła się na sprzęcie AGD i RTV we wszystkich sklepach sieci elektromarketów RTV Euro AGD.
„Ten autobus nie emituje spalin, bo jest na prąd” – takie hasło mogą przeczytać wszyscy, którzy jadą za jednym z dziesięciu warszawskich autobusów, na których znalazła się reklama PGE. To część szerokiej kampanii promocyjnej skierowanej do klientów indywidualnych.
Przed peletonem największego i najbardziej prestiżowego wyścigu kolarskiego w Polsce pojedzie Audi Q7 z logo PGE Narodowego. Samochód przemierzy tę samą trasę co kolarze.
Trwa odbudowa zapory na rzece Witka w Niedowie. Prace budowlane przebiegają zgodnie z harmonogramem i zakończą się za rok, w sierpniu 2016 r. Jest to inwestycja finansowana w całości ze środków PGE, o wartości blisko 57 mln zł.
Sportowe atrakcje czekają na wszystkich, którzy tego lata pojawią się na gdańskiej plaży. Od lipca działa tam PGE Stadion Letni - wyjątkowe miejsce, którego celem jest zachęcenie plażowiczów do aktywności fizycznej.
PGE Polska Grupa Energetyczna po raz kolejny pozytywnie zaskoczyła niestandardową akcją marketingową. Na ulicach Warszawy, w miejscach najchętniej uczęszczanych przez mieszkańców miasta, po zmierzchu pojawiły się rowery, na kołach których wyświetlane było hasło najnowszej kampanii reklamowej PGE. Zastosowanie innowacyjnej technologii sprawiło, że rowery sprawiały wrażenie, jakby poruszały się po ekranie.
Konkurs „Energetyczny kadr” orgaznizowany przez PGE Polską Grupę Energetyczną adresowany jest do wszystkich pasjonatów fotografii – zarówno amatorów, jak i profesjonalistów. Na autorów najlepszych zdjęć czekają atrakcyjne nagrody.