Reklama PGE na warszawskich autobusach z napędem elektrycznym

10.08.2015
c02ddba2685817d98d723af56d66d42c

„Ten autobus nie emituje spalin, bo jest na prąd” – takie hasło mogą przeczytać wszyscy, którzy jadą za jednym z dziesięciu warszawskich autobusów, na których znalazła się reklama PGE. To część szerokiej kampanii promocyjnej skierowanej do klientów indywidualnych.

PGE Polska Grupa Energetyczna jako pierwsza wykorzystała tzw. busbacki w reklamie kontekstowej. Kreacja, która pojawiła się na tyłach autobusów z napędem elektrycznym wpisuje się w kampanię PGE pod hasłem „Prąd jak prąd. Tylko tańszy”. Jest to jeden ze sposobów zachęcających mieszkańców Warszawy, do zmiany sprzedawcy energii na PGE. Do kampanii wykorzystano 10 autobusów komunikacji miejskiej z napędem elektrycznym. Akcja rozpoczęła się 23 lipca i potrwa do 22 sierpnia.