„Energia z żywiołów” – PGE wspiera polskich mistrzów sportów wodnych
Motywem przewodnim w kampanii są dwa żywioły wiatr i woda. Z tych żywiołów czerpią zarówno sportowcy uprawiający sporty wodne, jak i Grupa PGE, która realizuje morski program budowy elektrowni wiatrowych na Bałtyku.
W ramach kampanii powstał spot reklamowy, w którym wzięli udział sportowcy drużyn sponsorowanych przez PGE, m.in. kajakarze: Paweł Słowiński i Julia Piasecka, pływak Oliwier Misztal, a także windsurfer Michał Polak. Do stworzenia spotu wykorzystano m.in. autentyczne ujęcia ze sportowych zmagań podopiecznych Polskiego Związku Żeglarskiego, Polskiego Związku Kajakowego i Polskiego Związku Pływackiego, którzy biorą udział w Igrzyskach Olimpijskich 2024 w Paryżu.
Kampania będzie trwała od 26 lipca do 11 sierpnia br. Spoty będą emitowane w telewizji, radiu, internecie i na platformie VOD.
PGE Polska Grupa Energetyczna jest największym przedsiębiorstwem elektroenergetycznym w Polsce i liderem produkcji energii ze źródeł odnawialnych. Wytwarza ok. 40 proc. energii w Polsce, zapewniając dostawy energii elektrycznej do blisko 6 mln klientów. PGE jest także jednym z największych krajowych sponsorów sportu, w tym m.in. Polskiego Związku Kajakowego, Polskiego Związku Pływackiego oraz Polskiego Związku Żeglarskiego.
Link do spotu, YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=BV9XjDBsZcc