PGE podpisała umowę na realizację systemu billingowego i CRM dla klientów Grupy PGE

PGE Systemy, spółka z Grupy PGE, podpisała umowę z wyłonionym w przetargu wykonawcą na wykonanie i wdrożenie systemu CRM Billing w Grupie.
Zamówienie obejmuje wdrożenie kompleksowego, centralnego rozwiązania informatycznego wspierającego kluczowe procesy biznesowe w Grupie Kapitałowej PGE realizowane przez spółki PGE Obrót S.A. i PGE Dystrybucja S.A., składającego się z dwóch systemów billingowych – odrębnych dla każdej ze spółek oraz systemu CRM dla PGE Obrót. Nowe rozwiązanie ma zastąpić działające obecnie systemy bilingowe oraz systemy CRM do obsługi klientów Grupy PGE. Prace wdrożeniowe powinny rozpocząć się jeszcze w tym roku, a początkowy etap wdrożenia w pierwszej połowie 2023 roku. Zakończenie projektu przewidziane jest w 2025 roku.
Spółka A2 Customer Care dostarcza profesjonalne usługi doradcze, konsultingowe i programistyczne. Jest częścią Grupy Kapitałowej Atende S.A., jednej z wiodących polskich grup technologicznych, z 30-letnią historią w realizacji zaawansowanych projektów IT. Grupa specjalizuje się w świadczeniu nowoczesnych usług cyfrowych, integracji sieci i systemów informatycznych oraz komercjalizacji autorskich rozwiązań softwarowych.