Meta Pixel script image

PGE pracuje z K2

13.07.2008

Strategia wprowadzania marki PGE zakłada ujednolicenie wszystkich kanałów komunikacji. W okresie 12-25 czerwca br. przeprowadzone zostało postępowanie przetargowe, dotyczące przygotowania nowego serwisu internetowego dla PGE.

Przedmiotem zamówienia było stworzenie nowoczesnego, przejrzystego i przyjaznego dla użytkownika serwisu internetowego, który odpowiada wizerunkowi silnej, nowoczesnej, zorientowanej na klienta firmy, jaką jest PGE. Jednocześnie serwis internetowy powinien zawierać przyjazną, atrakcyjną prezentację produktów oferowanych przez PGE oraz umożliwiać ich zamawianie online. Projekt serwisu, dobór jego funkcjonalności ogniskowały się wokół grup docelowych – Klientów, Inwestorów, Mediów.Do przetargu zaproszono 8 wiodących agencji interaktywnych, mających niezbędne doświadczenie w obsłudze dużych przedsiębiorstw oraz posiadających w swoim portfolio wdrożenia jednolitych serwisów internetowych w Grupach Kapitałowych, liczących kilkadziesiąt spółek zależnych. Do postępowania przetargowego przystąpiło 7 firm.

W trakcie postępowania najwyżej oceniona została oferta agencji interaktywnej K2 INTERNET S.A.

Termin zakończenia realizacji projektu przewidziany jest w połowie września br.

Dominika Tuzinek - Szynkowska

Rzecznik Prasowy PGE