Kolejna odsłona kampanii „Prąd jak prąd”

PGE rusza z kolejną odsłoną kampanii, tym razem pod hasłem „Prąd jak prąd, ale w stałej cenie”. Do promocji wykorzystana zostanie większość dostępnych kanałów komunikacji m.in. spoty telewizyjne, internet, radio, prasa oraz outdoor.
<p>Przygotowane kreacje mają zwrócić uwagę na fakt powszechności wykorzystania energii w domach przedstawiając szereg urządzeń domowych, które tej energii potrzebują. PGE w swoich spotach podkreśla, że sprzęty elektryczne używane w życiu codziennym zużywają taką samą energię, ale przy wyborze odpowiedniej oferty, m.in. tej zapewniającej gwarancję stałej ceny, może być ona tańsza niż do tej pory.</p> <p>Kampania ma zasięg ogólnopolski i potrwa do końca grudnia, z możliwością jej przedłużenia na początku roku. W działaniach wykorzystano dedykowaną kampanii stronę internetową, dostępną pod adresem: www.zapewniamyenergie.pl, a treść komunikatów na wszystkich nośnikach została opracowana z uwzględnieniem specyfiki danego regionu. </p> <p>Za działania ATL odpowiada agencja Scholz & Friends, a za działania w internecie i BTL agencja K2. Zakupem mediów na potrzeby kampanii zajął się dom mediowy Zenith Optimedia Group.</p> <p><a href="https://www.youtube.com/watch?v=bQut4ZN7g7I"> Spot reklamowy można zobaczyć na korporacyjnym kanale YouTube GK PGE</a>.</p>