Fanpage GK PGE najlepszy na Facebooku

20.01.2016
13069ef81673bbda614f77799b442981

Facebookowy profil GK PGE był najlepszy w aż trzech rankingach kategorii „Paliwo i energia” najnowszego branżowego raportu Sotrendera, firmy zajmującej się analizą aktywności marek w mediach społecznościowych. Dzięki wykorzystaniu zróżnicowanych narzędzi w social media PGE Polska Grupa Energetyczna edukuje i nawiązuje interakcje z obecnymi i przyszłymi klientami, wspierając realizację strategii biznesowej.

<p>„Największe strony”, „Najbardziej angażujące strony” oraz „Najbardziej interaktywne strony” – w tych rankingach raportu Fanpage Trends, realizowanego przez firmę Sotrender, fanpage GK PGE zajął pierwsze miejsce, wyprzedzając profile konkurencji oraz marek z sektora paliwowego.</p> <p>GK PGE zajęła równie wysokie pozycje w dwóch pozostałych rankingach tego raportu. W „Obsłudze klienta”, w której liczy się procent udzielonych na komentarze odpowiedzi, fanpage uplasował się na czwartym miejscu, odnotowując jednocześnie najszybszy czas reakcji – 7 min. 41 s. (średni czas reakcji dla pięciu pierwszych marek w rankingu to ok. 16 godzin). W rankingu „Najbardziej interaktywnych postów” przebojem na drugie miejsce wdarła się publikacja dotycząca zabawy sylwestrowej na błoniach PGE Narodowego. Post ten polubiło w sumie ponad 1400 osób. Dużą popularnością cieszyła się także historia sześcioletniego Sebusia. Chłopiec sam zadzwonił do PGE Contact Center poprosić o „ten prąd z reklamy”, którą zobaczył w telewizji.</p> <p><em>Media społecznościowe stanowią pierwszą linię kontaktu obecnego i potencjalnego klienta z marką PGE. Dążymy do tego, aby była ona postrzegana przez pozytywne doświadczenia płynące z ciekawej interakcji, interesujących projektów edukacyjnych i profesjonalnego wsparcia w sprawach ofertowych i klienckich. Wykorzystując do tego celu Facebook, Youtube, Google+, Instagram oraz Twitter aktywnie wspieramy realizację strategii biznesowej Grupy PGE</em> - mówi <strong>Marek Woszczyk, prezes PGE Polskiej Grupy Energetycznej</strong>.</p> <p>Przez blisko trzy lata funkcjonowania fanpage GK PGE zgromadził niemal stutysięczną liczbę fanów, którzy każdego dnia chętnie wchodzą z marką w interakcję. Dzieje się tak dzięki odpowiedniej selekcji prowadzonych działań promujących fanpage, szybkości reakcji na dynamicznie zmieniające się trendy w sieci oraz umiejętne wykorzystanie wydarzeń, którymi interesuje się nie tylko cały kraj, ale również świat.</p> <p><em>PGE jest otwarta na nowoczesne narzędzia wykorzystywane w komunikacji i chętnie po nie sięga. Dzięki długofalowej i uważnej obserwacji zainteresowań naszych fanów, efektywnie wykorzystujemy ogromny potencjał Grupy płynący z dużej aktywności w dziedzinie sponsoringu sportu oraz kultury </em>– mówi <strong>Marek Woszczyk</strong>.</p> <p> </p> <p> </p> <p><strong>Tutaj znajdziesz nas w sieci:</strong></p> <ul> <li><span style="line-height: 1.308em;">Facebook GK PGE: </span><a style="line-height: 1.308em;" href="https://www.facebook.com/gkpge/?fref=ts">https://www.facebook.com/gkpge/?fref=ts</a></li> <li><span style="line-height: 1.308em;">YouTube GK PGE: </span><a style="line-height: 1.308em;" href="https://www.youtube.com/user/gkpge">https://www.youtube.com/user/gkpge</a></li> <li><span style="line-height: 1.308em;">Instagram PGE Zapewniamy Energię: </span><a style="line-height: 1.308em;" href="https://www.instagram.com/pge_zapewniamyenergie/">https://www.instagram.com/pge_zapewniamyenergie/</a></li> <li><span style="line-height: 1.308em;">Google+ GK PGE: </span><a style="line-height: 1.308em;" href="https://plus.google.com/+gkpge">https://plus.google.com/+gkpge</a></li> <li><span style="line-height: 1.308em;">Twitter @RzecznikPGE : </span><a style="line-height: 1.308em;" href="https://twitter.com/rzecznikpge">https://twitter.com/rzecznikpge</a></li> </ul> <p> </p>