Płatności

Od 1 stycznia 2021 r. do rachunków klientów w całej Polsce jest doliczana tzw. opłata mocowa, która stanowi dodatkową pozycję na fakturze za energię elektryczną.

Fundusze zebrane z tej opłaty będą wykorzystywane na budowę nowych i modernizację już istniejących elektrowni, w celu zapewnienia stabilności dostaw energii elektrycznej dla Klientów.

Opłata mocowa jest naliczana wg. dwóch różnych sposobów, w zależności od rodzaju odbiorcy.

Więcej informacji dotyczących opłaty mocowej i sposobu jej naliczania znajduje się tutaj.

W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt:

  • mailowy:  serwis@gkpge.pl,
  • telefoniczny z Infolinią PGE 422 222 222,
  • osobisty w Biurze Obsługi Klienta,
  • z indywidualnym opiekunem Klienta (w przypadku średnich i dużych firm)

 

Wpłaty należności za energię elektryczną można realizować na dwa sposoby:

1.Wpłaty bezgotówkowe

UsługaOpis
PGE eBOK

Zakładając konto w elektronicznym Biurze Obsługi Klienta PGE eBOK ( www.ebok.gkpge.pl) będziesz miał możliwość w serwisie Blue Media dokonania jednorazowej płatności za faktury lub ustawienia płatności automatycznych pobieranych z karty przy aktywnej usłudze PGE eFaktura. Dodatkowo w każdej chwili będziesz mógł sprawdzić historię swoich płatności oraz rachunków.

PGE eFakturaDecydując się na otrzymywanie faktur drogą elektroniczną, będziesz mógł realizować płatności za fakturę klikając w jeden link, dzięki któremu dane do przelewu zostaną przekazane automatycznie z Twojej faktury. Jak skorzystać z PGE eFaktury  

Polecenie zapłaty

Uruchamiając usługę polecenia zapłaty, formalności dopełniasz tylko jeden raz. Unikasz opóźnień w dokonywaniu zapłaty, nie musisz wychodzić z domu. 

Usługa polega na automatycznym przelewie środków z Państwa rachunku na rachunek PGE Obrót. Rozliczanie w formie Polecenia Zapłaty można rozpocząć po uzyskaniu pisemnego upoważnienia od Państwa. W tym celu należy uzupełnić druk "Zgoda na obciążenie rachunku" dostępny poniżej.

Przelew

Przelew możesz wykonać sam w domu z wykorzystaniem bankowości elektronicznej lub tradycyjnie w placówce pocztowej, bankowej lub dowolnej agencji finansowej.

Zlecenie stałeZlecenie polega na automatycznym realizowaniu zleceń przelewu określonej, stałej kwoty w regularnych odstępach czasu.

 

2.Wpłaty gotówkowe

UsługaOpis

MONETIA

W kasach agencji bankowej Monetia. Aktualna lista punktów kasowych agencji znajduje się na stronie  www.monetia.pl

WYGODNE RACHUNKI

W kasach sieci punktów płatniczych Wygodne Rachunki.
Aktualna lista punktów kasowych znajduje się na stronie internetowej  www.pekao.com.pl

MOJE RACHUNKI

W kasach sieci handlowych i stacji benzynowych opatrzonych znakiem VIA TM – Moje Rachunki. Aktualna lista punktów kasowych znajduje się na stronie  www.mojerachunki.pl