PGE eBOK
Zrealizuj swoje wszystkie sprawy związane z obsługą konta rozliczeniowego bez wychodzenia z domu!
Oszczędzaj czas, pieniądze i zadbaj o środowisko.

Jak założyć elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (eBOK)?
-
Załóż profil w PGE eBOK
→ Wejdź na ebok.gkpge.pl/profil/rejestracja
→ Zarejestruj się - podaj swój adres e-mail, wprowadź hasło i zaakceptuj wymagane pola.
-
Potwierdź aktywację profilu
→ Potwierdź rejestrację profilu klikając w link aktywacyjny, który otrzymasz na adres e-mail.
Pamiętaj! Link aktywacyjny jest ważny 48 godzin.
-
Powiąż konta rozliczeniowe
→ Zaloguj się na nowo utworzony profil.
→ Powiąż swoje konto rozliczeniowe z profilem eBOK, podając numer Klienta1 oraz PESEL/NIP2.
Warto wiedzieć!
1 Numer Klienta (identyfikator Klienta) znajdziesz na swojej fakturze za energię. Jak znaleźć numer Klienta? Pobierz instrukcję
2 Jeśli nie posiadasz numeru PESEL, to do powiązania swojego konta zastosuj numer paszportu lub karty stałego pobytu.
Dlaczego warto korzystać z PGE eBOK?
Zaloguj się do PGE eBOK i korzystaj z poniższych opcji, aby mieć pełną kontrolę nad usługami i danymi!

Twoje zużycie i płatności
Śledź swoje zużycie energii - całkowite, strefowe oraz średniodobowe. Analizuj dane i zarządzaj zużyciem, aby efektywnie oszczędzać na kosztach.
Sprawdzaj faktury, saldo i rachunki do opłacenia. Zyskaj pełną kontrolę nad swoimi płatnościami w łatwy i szybki sposób, bez wychodzenia z domu.

Dokumenty i zgłoszenia
Pobieraj wnioski, wzory umów i inne potrzebne dokumenty. Wszystkie niezbędne formalności załatwisz szybko i sprawnie w eBOK.
Zgłaszaj stan licznika, awarie techniczne i problemy z fakturami. Zarządzaj swoimi zgłoszeniami w jednym miejscu, bez zbędnych formalności.

Zarządzanie kontami i oferty
Zarządzaj swoimi danymi oraz kontami w eBOK. Dopilnuj, aby twoje dane były zawsze aktualne i zapewnij sobie pełny dostęp do wszystkich funkcji.
Sprawdzaj aktualną ofertę i przeglądaj inne dostępne propozycje. Znajdź najlepsze opcje, które są dopasowane do Twoich indywidualnych potrzeb.
![]() Aplikacja mobilna Moje PGE!Korzystaj z elektronicznego Biura Obsługi Klienta PGE w swoim telefonie. |
Pytania i odpowiedzi
Aby zgłosić stan licznika, najpierw zaloguj się do swojego profilu. Następnie przejdź do zakładki „Zgłoszenia” i wybierz opcję „Podanie stanu licznika”. Kliknij „Przejdź do formularza”, uzupełnij wymagane dane i wybierz „Wyślij”.
Dodatkowo, prawidłowo wykonane zgłoszenie znajdziesz w zakładce „Zgłoszenia” w sekcji „Archiwum zgłoszeń”.
Opłata za transakcję wykonywaną za pośrednictwem PGE eBOK uzależniona jest od regulaminu Operatora płatności.
Aktualizacja salda w serwisie trwa do 5 dni roboczych.
Aby sprawdzić swoje wpłaty, najpierw zaloguj się do swojego profilu. Następnie wybierz zakładkę „Płatności” i przejdź do sekcji „Wpłaty”.
W zakładce „Wpłaty” znajdziesz informacje o zaksięgowanych kwotach wpłat, wraz ze szczegółowym wskazaniem numeru dokumentu finansowego oraz daty ich zaksięgowania na Twoim koncie rozliczeniowym.
Aby zmienić adres e-mail najpierw zaloguj się. Po zalogowaniu przejdź do zakładki „Ustawienia/Zgody” i w sekcji „Profil eBOK” wprowadź nowy adres e-mail w odpowiednie pole, a następnie kliknij „Zapisz”. Zatwierdź zmianę, wpisując hasło używane podczas logowania.
Na koniec, aby potwierdzić zmianę adresu e-mail, kliknij w link przesłany na nowy adres e-mail.
Sprawy związane wyłącznie z usterką techniczną usługi PGE eBOK/Moje PGE możesz zgłosić eFormularzem: www.gkpge.pl/zgloszenie-techniczne