PGE eBOK

Zrealizuj swoje wszystkie sprawy związane z obsługą konta rozliczeniowego bez wychodzenia z domu! 

Oszczędzaj czas, pieniądze i zadbaj o środowisko.

Zaloguj się Zarejestruj się

Grafika przedstawia ekran laptopa z wyświetloną stroną eBOK oraz smartfon z uruchomioną aplikację Moje PGE

Jak założyć elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (eBOK)?

  • Załóż profil w PGE eBOK

    → Wejdź na ebok.gkpge.pl/profil/rejestracja

    Zarejestruj się - podaj swój adres e-mail, wprowadź hasło i zaakceptuj wymagane pola.

  • Potwierdź aktywację profilu

    → Potwierdź rejestrację profilu klikając w link aktywacyjny, który otrzymasz na adres e-mail.

    Pamiętaj! Link aktywacyjny jest ważny 48 godzin.

  • Powiąż konta rozliczeniowe

    → Zaloguj się na nowo utworzony profil.

    → Powiąż swoje konto rozliczeniowe z profilem eBOK, podając numer Klienta1 oraz PESEL/NIP2.

Warto wiedzieć!

1 Numer Klienta (identyfikator Klienta) znajdziesz na swojej fakturze za energię. Jak znaleźć numer Klienta? Pobierz instrukcję
2 Jeśli nie posiadasz numeru PESEL, to do powiązania swojego konta zastosuj numer paszportu lub karty stałego pobytu.

Dlaczego warto korzystać z PGE eBOK?

Zaloguj się do PGE eBOK i korzystaj z poniższych opcji, aby mieć pełną kontrolę nad usługami i danymi!

płatności i zużycie

Twoje zużycie i płatności

Śledź swoje zużycie energii - całkowite, strefowe oraz średniodobowe. Analizuj dane i zarządzaj zużyciem, aby efektywnie oszczędzać na kosztach.

Sprawdzaj faktury, saldo i rachunki do opłacenia. Zyskaj pełną kontrolę nad swoimi płatnościami w łatwy i szybki sposób, bez wychodzenia z domu.

dokumenty i zgłoszenia

Dokumenty i zgłoszenia

Pobieraj wnioski, wzory umów i inne potrzebne dokumenty. Wszystkie niezbędne formalności załatwisz szybko i sprawnie w eBOK.

Zgłaszaj stan licznika, awarie techniczne i problemy z fakturami. Zarządzaj swoimi zgłoszeniami w jednym miejscu, bez zbędnych formalności.

konta i oferty

Zarządzanie kontami i oferty

Zarządzaj swoimi danymi oraz kontami w eBOK. Dopilnuj, aby twoje dane były zawsze aktualne i zapewnij sobie pełny dostęp do wszystkich funkcji.

Sprawdzaj aktualną ofertę i przeglądaj inne dostępne propozycje. Znajdź najlepsze opcje, które są dopasowane do Twoich indywidualnych potrzeb.

appv2

Aplikacja mobilna Moje PGE!

Korzystaj z elektronicznego Biura Obsługi Klienta PGE w swoim telefonie.
Załatwiaj sprawy w dowolnym czasie i miejscu!

Dowiedz się więcej

Pytania i odpowiedzi

Aby zgłosić stan licznika, najpierw zaloguj się do swojego profilu. Następnie przejdź do zakładki „Zgłoszenia” i wybierz opcję „Podanie stanu licznika”. Kliknij „Przejdź do formularza”, uzupełnij wymagane dane i wybierz „Wyślij”.

 

Dodatkowo, prawidłowo wykonane zgłoszenie znajdziesz w zakładce „Zgłoszenia” w sekcji „Archiwum zgłoszeń”.

Opłata za transakcję wykonywaną za pośrednictwem PGE eBOK uzależniona jest od regulaminu Operatora płatności.

Aktualizacja salda w serwisie trwa do 5 dni roboczych.

Aby sprawdzić swoje wpłaty, najpierw zaloguj się do swojego profilu. Następnie wybierz zakładkę „Płatności” i przejdź do sekcji „Wpłaty”.

W zakładce „Wpłaty” znajdziesz informacje o zaksięgowanych kwotach wpłat, wraz ze szczegółowym wskazaniem numeru dokumentu finansowego oraz daty ich zaksięgowania na Twoim koncie rozliczeniowym.

Aby zmienić adres e-mail najpierw zaloguj się. Po zalogowaniu przejdź do zakładki „Ustawienia/Zgody” i w sekcji „Profil eBOK” wprowadź nowy adres e-mail w odpowiednie pole, a następnie kliknij „Zapisz”. Zatwierdź zmianę, wpisując hasło używane podczas logowania.

 

Na koniec, aby potwierdzić zmianę adresu e-mail, kliknij w link przesłany na nowy adres e-mail.

Sprawy związane wyłącznie z usterką techniczną usługi PGE eBOK/Moje PGE możesz zgłosić eFormularzem: www.gkpge.pl/zgloszenie-techniczne 

Sprawdź nasze oferty!

Grafika informująca o promocji moduł zasilania awaryjnego. Wycinek dachu z panelami PV na zielonym tle.
Fotowoltaika z PGE i Magazyny Energii
Pompa ciepła zamontowana na zewnątrz domu jednorodzinnego.
Pompy ciepła z PGE
Para stoi na tle domu z panelami fotowoltaicznymi na dachu.
Fotowoltaika z PGE