Meta Pixel script image

Aplikacja Moje PGE

Poznaj aplikację, która pozwala na pełną kontrolę nad rachunkami za energię elektryczną. 
Oszczędzaj czas i miej pełny wgląd w swoje dane - zawsze, gdy tego potrzebujesz.
Ikona sklepu Apple App Store
Ikona sklepu Google Play
Dwa telefony na białym tle wyświetlające zrzuty z aplikacji Moje PGE
Kod QR w zielonym kolorze

Czy wiesz, że?

Jeżeli masz aktywne konto w eBOK PGE, możesz zalogować się w aplikacji, używając tych samych danych!

Pobierz aplikację, wprowadź login oraz hasło i zyskaj dostęp do konta w swoim telefonie!

900x744_szybkie_platnosci_v2

Szybkie płatności

Dzięki Moje PGE szybko i bezpiecznie opłacisz rachunki bezpośrednio z poziomu aplikacji. Wystarczy kilka kliknięć. Aplikacja obsługuje różne metody płatności, dzięki czemu możesz wybrać najbardziej wygodną dla siebie opcję.

900x744_powiadomienia_v2

Powiadomienia i alerty

Otrzymuj przypomnienia o zbliżających się terminach płatności, informację o wystawieniu nowego rachunku. Wszystkie powiadomienia są dostosowane do Twoich potrzeb abyś zawsze był na bieżąco.

900x744_platnosci_rachunki

Przegląd rachunków

Z aplikacją Moje PGE łatwo i wygodnie przeglądasz swoje rachunki za prąd. W jednym miejscu znajduje się pełna historia rozliczeń, dzięki czemu możesz śledzić kwoty i terminy płatności. To idealne rozwiązanie, które pozwala lepiej zarządzać budżetem domowym i kontrolować wydatki.

Grafika dwóch telefonów, gdzie na ekranach wyświetlana jest aplikacja Moje PGE, sekcja zużycie.

Monitorowanie zużycia

Dzięki aplikacji Moje PGE masz pełny wgląd w swoje zużycie prądu. Z łatwością sprawdzisz bieżące dane, zobaczysz historię zużycia z poprzednich miesięcy oraz porównasz je z wcześniejszymi okresami.

Kody QR z linkami do sklepu z aplikacjami oraz ich logotypy Google Play oraz App Store

Pytania i odpowiedzi

Aplikacja Moje PGE stworzona została na urządzenia z systemem:

     • Android 8.1 lub nowszy,

     • iOS 13 lub nowszy,

     • iPadOS 13 lub nowszy,

     • macOS 11.0 lub nowszy (wymagany procesor M1 lub nowszy).

     • Znajdź aplikacje "Moje PGE" w App Store lub Google Play i zainstaluj na swoje urządzenie mobilne,

     • załóż konto, korzystając z danych klienta PGE, lub zaloguj się jeśli już masz konto.

 

To wszystko! Przeglądaj rachunki, monitoruj zużycie energii i opłacaj faktury bez żadnych trudności!

Skorzystaj z jednej z najlepszych z opcji do wyboru i wybierz dla siebie najlepsze rozwiązanie:

     • login (adres e-mail) i hasło,

     • PIN,

     • odcisk palca lub skanowanie twarzy.

     • Zaloguj się na swój profil,

     • następnie wybierz "Więcej → Ustawienia → Ustawienia logowania → PIN → Ustaw kod PIN".

 

Informacje dodatkowe:

Aby logować się za pomocą numeru PIN, funkcjonalność musi być aktywna (zaznaczona na zielono).

     • Zaloguj się na swój profil wprowadzając adres e-mail i login,

     • następnie wybierz "Więcej → Ustawienia → Ustawienia logowania → Logowanie za pomocą odcisku palca lub Logowanie za pomocą Face ID (iPhone).

 

Informacje dodatkowe:

Usługa logowania za pomocą odcisku palca lub za pomocą Face ID musi być dostępna i aktywna na telefonie.

Aby logować się za pomocą odcisku palca lub Face ID, funkcjonalność musi być aktywna (zaznaczona na zielono w aplikacji Moje PGE).

Zapoznaj się z Domowymi Naprawami

Mężczyzna zagląda do wnętrza komputera, promując ofertę online.
Domowe Naprawy. Pakiet z Fachowcem PC
Kobieta nosi dziecko na plecach, stojąc w łazience obok pralki i suszarki.
Domowe Naprawy. Pakiet Wybierz Swoich Fachowców
Starszy mężczyzna gra w chińczyka z chłopcem w domowym pokoju.
Domowe Naprawy