Otrzymywanie faktur nigdy nie było takie bezpieczne, szybkie i ekologiczne.
Przejdź na PGE eFakturę i wygodnie zarządzaj swoimi rachunkami za energię.
Tylko trzy kroki dzielą Cię do uruchomienia usługi PGE eFaktura
-
Wypełnij elektroniczny formularz - przygotuj PESEL oraz numer Klienta (znajdziesz go na swojej fakturze).
-
Na podany e-mail otrzymasz wiadomość z linkiem, który należy potwierdzić.
-
W oddzielnej wiadomości e-mail otrzymasz potwierdzenie aktywacji usługi PGE eFaktura.
Czy wiesz, że ... |
---|
► Już ponad 2 mln Klientów otrzymuje faktury w wersji elektronicznej! |
► Co trzeci klient PGE rezygnuje z wersji papierowej faktury na rzecz elektronicznej! |
Korzyści płynące z uruchomienia usługi
Będziesz ekologiczny
Aktywując usługę PGE eFaktura oszczędzasz papier i dbasz o środowisko, czyli redukujesz ślad węglowy.
Szybkie płatności
Realizuj szybkie przelewy poprzez płatność elektroniczną. Zaksięgowanie transakcji zajmuje maksymalnie kilka minut.
Błyskawiczna komunikacja
Nie musisz wychodzić z domu aby odebrać korespondencję. Wystarczy, że podasz swój adres e-mail i wyrazisz zgodę.
Zyskujesz czas i wygodę
Cały czas masz dostęp do PGE eFaktury, która od momentu wysłania jest dostępna na Twojej skrzynce mailowej.
Szukasz pomocy w sprawie Twojej faktury?
Sprawdź naszą stronę, która odpowiada na najczęstsze pytania odnośnie rozliczeń, salda klienta czy tego jak czytać Twoją fakturę.