Brunetka z szerokim uśmiechem przed komputerem

Otrzymywanie faktur nigdy nie było takie bezpieczne, szybkie i ekologiczne.

Przejdź na PGE eFakturę i wygodnie zarządzaj swoimi rachunkami za energię.
Zaktualizuj zgodę i otrzymuj całą korespondencję w formie elektronicznej.

 

Włącz PGE eFakturę

Szukasz pomocy w sprawie Twojej faktury?

Sprawdź naszą stronę, która odpowiada na najczęstsze pytania odnośnie rozliczeń, salda klienta czy tego jak czytać Twoją fakturę.

Dowiedz się więcej

Tylko trzy kroki dzielą Cię od uruchomienia usługi PGE eFaktura

  • Wypełnij elektroniczny formularz - przygotuj PESEL oraz numer Klienta (znajdziesz go na swojej fakturze).
  • Na Twój adres e-mail wyślemy wiadomość z linkiem. Kliknij go, aby aktywować usługę.
  • W oddzielnej wiadomości e-mail otrzymasz potwierdzenie aktywacji Twojej eFaktury.

Czy wiesz, że ...

► Już ponad 2,3 mln Klientów otrzymuje faktury w wersji elektronicznej!
► Co trzeci klient PGE rezygnuje z wersji papierowej faktury na rzecz elektronicznej!

 

Nie zwlekaj, wypełnij formularz

 

Włącz PGE eFakturę

Korzyści płynące z uruchomienia usługi

Będziesz ekologiczny

Aktywując usługę PGE eFaktura oszczędzasz papier i dbasz o środowisko, czyli redukujesz ślad węglowy.

Szybkie płatności

Realizuj szybkie przelewy poprzez płatność elektroniczną. Zaksięgowanie transakcji zajmuje maksymalnie kilka minut. 

Błyskawiczna komunikacja

Nie musisz wychodzić z domu aby odebrać korespondencję. Wystarczy, że podasz swój adres e-mail i wyrazisz zgodę.

Zyskujesz czas i wygodę

Cały czas masz dostęp do PGE eFaktury, która od momentu wysłania jest dostępna na Twojej skrzynce mailowej.

Najczęściej zadawane pytania

To faktura elektroniczna, którą otrzymasz na swój adres e-mail.

Wygląda tak samo jak faktura papierowa i ma tą samą moc prawną.

Tak, PGE eFaktura jest bezpieczna – jest przesyłana na Twój adres e-mail.
Pamiętaj jednak, żeby zawsze zachowywać podstawowe zasady bezpieczeństwa w internecie i nie udostępniać m.in. swoich danych do logowania do poczty osobom trzecim.

 

Jest bezpłatna, nie zapłacisz za jej aktywację.

Nie. Za ten sam okres nie możemy wystawić dwóch tych samych faktur – jednej w formie elektronicznej, drugiej w formie papierowej.

Zaloguj się do aplikacji Moje PGE i przejdź do zakładki: Więcej -> Zgody

Zaloguj się do serwisu PGE eBOK i przejdź do zakładki: Ustawienia/Zgody -> Moje zgody

Zrób zdjęcie lub zeskanuj wypełniony formularz i prześlij go drogą elektroniczną na adres: serwis@gkpge.pl

W celu aktywacji usługi zadzwoń na Infolinię PGE 422 222 222

Wypełnij formularz i przynieś do najbliższego Biura Obsługi Klienta, bądź odeślij go pocztą na adres korespondencyjny: PGE Obrót S.A. ul. 8 Marca 6, 35-959 Rzeszów.

Adres maila do eFaktury zaktualizujesz w eBOK lub mBOK.

Sprawdź również

Grafika informująca o promocji moduł zasilania awaryjnego. Wycinek dachu z panelami PV na zielonym tle.
Fotowoltaika z PGE i Magazyny Energii
Pompa ciepła zamontowana na zewnątrz domu jednorodzinnego.
Pompy ciepła z PGE
Para stoi na tle domu z panelami fotowoltaicznymi na dachu.
Fotowoltaika z PGE