
PGE eBOK, kiedy nie możesz wyrwać się z domu
Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (PGE eBOK) pozwoli Ci zrealizować wszystkie sprawy związane z zakupem energii elektrycznej bez wychodzenia z domu. Korzystając z PGE eBOK oszczędzasz czas, pieniądze i środowisko.
Zobacz, jakie to proste!
Z elektronicznym Biurem Obsługi Klienta:
Sprawdzisz stan rozliczenia energii elektrycznej i ustalisz aktualne saldo
Sprawdzisz historię zużycia (możesz przeprowadzić symulację kosztów zużycia na podstawie wykresu i porównać zużycie w analogicznych okresach)
Doładujesz licznik przedpłatowy
Przedłużysz lub wybierzesz nową ofertę
Zrealizujesz zgłoszenie dotyczące zakresu świadczonej usługi
Skorzystasz z usługi PGE eFaktura
Zrealizujesz płatności elektroniczne
Uzyskasz dostęp do ważnych dokumentów, np. wzorów wniosków, szablonów umów, regulaminów
Możesz powiązać swój profil eBOK z profilem serwisu społecznościowego Facebook lub kontem Google, możesz powiązać z profilem eBOK kilka kont rozliczeniowych i zarządzać nimi bez konieczności przelogowywania