1695x954_sowa

PGE eBOK, kiedy nie możesz wyrwać się z domu

Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (PGE eBOK) pozwoli Ci zrealizować wszystkie sprawy związane z zakupem energii elektrycznej bez wychodzenia z domu.  Korzystając z PGE eBOK oszczędzasz czas, pieniądze i środowisko.

Zobacz, jakie to proste!

Zarejestruj się w PGE eBOK

Z elektronicznym Biurem Obsługi Klienta:

Sprawdzisz stan rozliczenia energii elektrycznej i ustalisz aktualne saldo

Sprawdzisz historię zużycia (możesz przeprowadzić symulację kosztów zużycia na podstawie wykresu i porównać zużycie w analogicznych okresach)

Doładujesz licznik przedpłatowy

Przedłużysz lub wybierzesz nową ofertę

Zrealizujesz zgłoszenie dotyczące zakresu świadczonej usługi

Skorzystasz z usługi PGE eFaktura

Zrealizujesz płatności elektroniczne

Uzyskasz dostęp do ważnych dokumentów, np. wzorów wniosków, szablonów umów, regulaminów

Możesz powiązać swój profil eBOK z profilem serwisu społecznościowego Facebook lub kontem Google, możesz powiązać z profilem eBOK kilka kont rozliczeniowych i zarządzać nimi bez konieczności przelogowywania

 

PGE eBOK gwarantuje nowoczesny i wygodny dostęp do informacji.

 Zarejestruj się w PGE eBOK