1129x636_bonus_z_efv__v2

Przejdź na eFakturę i wygodnie zarządzaj swoimi rachunkami za energię

 

Włącz PGE eFakturę i otrzymaj bonus

Co musisz zrobić aby otrzymać bonus?

  • Pobierz nową aplikację „Moje PGE”

    Pobierz i zaloguj się do nowej aplikacji „Moje PGE”. Jeśli już z niej korzystasz, upewnij się, że masz zainstalowaną najnowszą wersję.

  • Wyraź zgodę

    Otwórz aplikację Moje PGE, wejdź w zakładkę "Zgody" i zaznacz "zgodę na korespondencję elektroniczną, w tym eFakturę".

  • Nie czekaj!

    Liczba bonusów jest ograniczona. Pierwsze 50 000 klientów otrzyma 20 zł. Sprawdź szczegóły promocji w regulaminie oraz na stronie www.

Aktywowałeś eFakturę? Jesteś o krok od super nagrody!

Teraz wystarczy, że uzupełnisz formularz i odpowiesz na pytanie konkursowe.

 

Sprawdź szczegóły i działaj

Korzyści płynące z uruchomienia usługi

Będziesz ekologiczny

Aktywując usługę PGE eFaktura oszczędzasz papier i dbasz o środowisko, czyli redukujesz ślad węglowy.

Szybkie płatności

Realizuj szybkie przelewy poprzez płatność elektroniczną. Zaksięgowanie transakcji zajmuje maksymalnie kilka minut. 

Błyskawiczna komunikacja

Nie musisz wychodzić z domu aby odebrać korespondencję. Wystarczy, że podasz swój adres e-mail i wyrazisz zgodę.

Zyskujesz czas i wygodę

Cały czas masz dostęp do PGE eFaktury, która od momentu wysłania jest dostępna na Twojej skrzynce mailowej.

Czy wiesz, że ...

► Już ponad 2,5 mln Klientów otrzymuje faktury w wersji elektronicznej!
► Prawie co drugi klient PGE rezygnuje z wersji papierowej faktury na rzecz elektronicznej!

Najczęściej zadawane pytania

To faktura elektroniczna, którą otrzymasz na swój adres e-mail.

Wygląda tak samo jak faktura papierowa i ma tą samą moc prawną.

Tak, PGE eFaktura jest bezpieczna – jest przesyłana na Twój adres e-mail.
Pamiętaj jednak, żeby zawsze zachowywać podstawowe zasady bezpieczeństwa w internecie i nie udostępniać m.in. swoich danych do logowania do poczty osobom trzecim.

 

Jest bezpłatna, nie zapłacisz za jej aktywację.

Nie. Za ten sam okres nie możemy wystawić dwóch tych samych faktur – jednej w formie elektronicznej, drugiej w formie papierowej.

Zaloguj się do aplikacji Moje PGE i przejdź do zakładki: Więcej -> Zgody

Zaloguj się do serwisu PGE eBOK i przejdź do zakładki: Ustawienia/Zgody -> Moje zgody

Wypełnij formularz i przynieś do najbliższego Biura Obsługi Klienta

Adres maila do eFaktury zaktualizujesz w eBOK lub mBOK.

Sprawdź również

Grafika informująca o promocji moduł zasilania awaryjnego. Wycinek dachu z panelami PV na zielonym tle.
Fotowoltaika z PGE i Magazyny Energii
Para stoi na tle domu z panelami fotowoltaicznymi na dachu.
Fotowoltaika z PGE