Doładowanie licznika
Doładuj swój licznik energii i zachowaj ciągłość dostawy prądu!
Wybierz odpowiedni dla siebie sposób
Pamiętaj! Aby zachować ciągłość w dostawie energii elektrycznej należy:
→ monitorować dostępny limit energii na liczniku przedpłatowym,
→ zabezpieczyć „rezerwową” porcję energii lub odpowiednio wcześnie wykonać zgłoszenie w celu uzyskania kodu, gdyż sama wpłata środków poza kanałem PGE eBOK nie jest równoznaczna z wygenerowaniem kodu,
→ realizować wpłaty z wyprzedzeniem z uwagi na czas księgowania środków na indywidualnym koncie rozliczeniowym.

Skorzystaj z PGE eBOK
Zarejestruj się lub zaloguj się do swojego konta PGE eBOK
→ Wybierz przycisk „Doładuj licznik”* i wybierz kwotę doładowania dla danej strefy Całodobowa, Dzienna, Nocna
→ Dokonaj płatności poprzez operatora AutoPay
→ Po otrzymaniu komunikatu na email, odczytaj kod w zakładce „Zgłoszenia” -> „Archiwum zgłoszeń” klikając w przycisk „Szczegóły”
* Dla systemu billingowego w Oddziale rzeszowskim po uruchomieniu doładowania prepaid użytkownik zostanie przekierowany na stronę doładowania Autopay gdzie należy postępować zgodnie z instrukcją na stronie.

Zadzwoń na 422 222 123
Zostaw automatyczne zamówienie wpisując za pomocą klawiatury telefonu:
→ Nr identyfikacyjny z faktury
→ 4 ostatnie cyfry numeru PESEL
→ kwotę zakupu dla danej strefy Całodobowa, Dzienna, Nocna
→ numer swojego telefonu, komórkowy bądź stacjonarny (kierunkowy + właściwy numer)
Konsultant odeśle kod do licznika SMS-em lub oddzwoni na wskazany numer.