Doładowanie licznika

Doładuj swój licznik energii i zachowaj ciągłość dostawy prądu! 

Zbliżenie na wyświetlacz licznika energii elektrycznej

Wybierz odpowiedni dla siebie sposób

Pamiętaj! Aby zachować ciągłość w dostawie energii elektrycznej należy:

→ monitorować dostępny limit energii na liczniku przedpłatowym,

→ zabezpieczyć „rezerwową” porcję energii lub odpowiednio wcześnie wykonać zgłoszenie w celu uzyskania kodu, gdyż sama wpłata środków poza kanałem PGE eBOK nie jest równoznaczna z wygenerowaniem kodu, 

→ realizować wpłaty z wyprzedzeniem z uwagi na czas księgowania środków na indywidualnym koncie rozliczeniowym.

Ikona komputera tna półprzezroczystym zielonym tle

Skorzystaj z PGE eBOK

Zarejestruj się lub zaloguj się do swojego konta PGE eBOK

→ Wybierz przycisk „Doładuj licznik”* i wybierz kwotę doładowania dla danej strefy Całodobowa, Dzienna, Nocna

→ Dokonaj płatności poprzez operatora AutoPay

→ Po otrzymaniu komunikatu na email, odczytaj kod w zakładce „Zgłoszenia” -> „Archiwum zgłoszeń” klikając w przycisk „Szczegóły”

* Dla systemu billingowego w Oddziale rzeszowskim po uruchomieniu doładowania prepaid użytkownik zostanie przekierowany na stronę doładowania Autopay gdzie należy postępować zgodnie z instrukcją na stronie.

Ikona telefonu komórkowego na półprzezroczystym zielonym tle

Zadzwoń na 422 222 123

Zostaw automatyczne zamówienie wpisując za  pomocą klawiatury telefonu:

→ Nr identyfikacyjny z faktury

→ 4 ostatnie cyfry numeru PESEL

kwotę zakupu dla danej strefy Całodobowa, Dzienna, Nocna

numer swojego telefonu, komórkowy bądź stacjonarny (kierunkowy + właściwy numer)

Konsultant odeśle kod do licznika  SMS-em lub oddzwoni na  wskazany numer.