
Otrzymaj BONUS za aktywację ZGODY na korespondencję elektroniczną, w tym eFakturę!
Jak zostanę poinformowany o przyznaniu BONUSU?
Informacja o wypłacie BONUSU 20 zł zostanie przekazana w formie załącznika do pierwszej eFaktury.
Powiadomienie otrzymasz drogą elektroniczną, na adres e-mail.
Pytania i odpowiedzi
Promocja obowiązuje od 15.10.2025 r. do 15.12.2025 r. lub do wykorzystania limitu kont rozliczeniowych objętych promocją. Limit to 50 000 kont rozliczeniowych.
W czasie trwania promocji aktywuj zgodę na korespondencję elektroniczną w tym eFakturę za pomocą eBOK-a lub aplikacji mobilnej Moje PGE.
Musisz również:
- posiadać podpisaną umowę na prąd,
- zalogować się do aplikacji Moje PGE i powiązać swoje konto rozliczeniowe,
- na dzień 14.10.2025 nie posiadać aktywnej zgody na korespondencję elektroniczną w tym eFakturę oraz zgody na eFakturę,
- utrzymać aktywną zgodę na korespondencję elektroniczną w tym eFakturę przez 12 miesięcy od dnia jej uruchomienia,
- podać wszystkie wymagane dane niezbędne do obsługi zgody na korespondencję elektroniczną w tym eFakturę,
- zaakceptować regulamin.
Bonusu nie otrzymasz jeśli:
- skorzystałeś z poprzednich edycji promocji,
- przed jego otrzymaniem rozwiążesz z nami umowę, w ramach której aktywowałeś zgodę na korespondencję elektroniczną w tym eFakturę,
- w trakcie obowiązywania promocji zawrzesz z nami umowę kompleksową sprzedaży energii elektrycznej, świadczenia usługi dystrybucji oraz świadczenia usługi odbioru i rozliczania energii elektrycznej wprowadzonej do sieci OSD z mikroinstalacji dotyczącej tego samego PPE,
- jesteś klientem LUMI.
Bonus w wysokości 20 zł zostanie wypłacony jednorazowo, maksymalnie w ciągu 70 dni od aktywacji zgody na korespondencję elektroniczną, w tym eFakturę.
Bonus 20 zł stanowi odrębną promocję i nie jest związany z konkursem „Moje PGE”. Zachęcamy jednak do udziału w konkursie, który jest dodatkową inicjatywą skierowaną do naszych klientów.