Doładowanie licznika
1. Wypełnij elektroniczny formularz
Formularz doładowania licznika
2. Zadzwoń na 422 222 123
Zostaw automatyczne zamówienie wpisując za pomocą klawiatury telefonu:
· Nr identyfikacyjny z faktury
· 4 ostatnie cyfry numeru PESEL
· kwotę zakupu dla danej strefy Całodobowa, Dzienna, Nocna
· numer swojego telefonu, komórkowy bądź stacjonarny (kierunkowy + właściwy numer)
Konsultant odeśle kod do licznika SMS-em lub oddzwoni na wskazany numer.
3. Skorzystaj z elektronicznego Biura Obsługi Klienta PGE eBOK
· Zarejestruj się na stronie www.ebok.gkpge.pl
· powiąż profil eBOK z kontem rozliczeniowym używając numeru Klienta, numeru PESEL (NIP dla firm), kwoty ostatniej faktury
· Po zalogowaniu wybierz przycisk „Doładuj licznik” i wybierz kwotę doładowania dla danej strefy Całodobowa, Dzienna, Nocna
· Dokonaj płatności poprzez operatorów PayU, Blue Media lub Przelewy 24
· Po otrzymaniu komunikatu na email, odczytaj kod w zakładce „Zgłoszenia” -> „Archiwum zgłoszeń” klikając w przycisk „Szczegóły”
Pamiętaj! Aby zachować ciągłość w dostawie energii elektrycznej należy:
- monitorować dostępny limit energii na liczniku przedpłatowym,
- zabezpieczyć „rezerwową” porcję energii lub odpowiednio wcześnie wykonać zgłoszenie w celu uzyskania kodu, gdyż sama wpłata środków poza kanałem PGE eBOK nie jest równoznaczna z wygenerowaniem kodu,
- realizować wpłaty z wyprzedzeniem z uwagi na czas księgowania środków na indywidualnym koncie rozliczeniowym.