Meta Pixel script image

Jak zakupić kod do licznika przedpłatowego?

1. Wypełnij elektroniczny formularz

Formularz doładowania licznika

 

2. Zadzwoń na  422 222 123

Zostaw automatyczne zamówienie wpisując za  pomocą klawiatury telefonu:

·         Nr identyfikacyjny z faktury

·         4 ostatnie cyfry numeru PESEL

·         kwotę zakupu dla danej strefy Całodobowa, Dzienna, Nocna

·         numer  swojego telefonu, komórkowy bądź stacjonarny (kierunkowy + właściwy numer)

Konsultant odeśle kod do licznika  SMS-em lub oddzwoni na  wskazany numer.

 

3.  Skorzystaj z elektronicznego Biura Obsługi Klienta PGE eBOK

·         Zarejestruj się na stronie www.ebok.gkpge.pl

·         powiąż profil eBOK z kontem rozliczeniowym używając numeru Klientanumeru PESEL (NIP dla firm), kwoty ostatniej faktury

·         Po zalogowaniu wybierz przycisk „Doładuj licznik” i wybierz kwotę doładowania dla danej strefy Całodobowa, Dzienna, Nocna

·         Dokonaj płatności poprzez operatorów PayU, Blue Media lub Przelewy 24

·         Po otrzymaniu komunikatu na email, odczytaj kod w zakładce „Sprawy” -> „Archiwum spraw” klikając w przycisk „Szczegóły”

 

Pamiętaj! Aby zachować ciągłość w dostawie energii elektrycznej należy:

  • monitorować dostępny limit energii na liczniku przedpłatowym,
  • zabezpieczyć „rezerwową” porcję energii lub odpowiednio wcześnie wykonać zgłoszenie w celu uzyskania kodu, gdyż sama wpłata środków poza kanałem PGE eBOK nie jest równoznaczna z wygenerowaniem kodu, 
  • realizować wpłaty z wyprzedzeniem z uwagi na czas księgowania środków na indywidualnym koncie rozliczeniowym.