Meta Pixel script image

Doładowanie licznika

1. Wypełnij elektroniczny formularz

Formularz doładowania licznika

 

2. Zadzwoń na  422 222 123

Zostaw automatyczne zamówienie wpisując za  pomocą klawiatury telefonu:

·         Nr identyfikacyjny z faktury

·         4 ostatnie cyfry numeru PESEL

·         kwotę zakupu dla danej strefy Całodobowa, Dzienna, Nocna

·         numer  swojego telefonu, komórkowy bądź stacjonarny (kierunkowy + właściwy numer)

Konsultant odeśle kod do licznika  SMS-em lub oddzwoni na  wskazany numer.

 

3.  Skorzystaj z elektronicznego Biura Obsługi Klienta PGE eBOK

·         Zarejestruj się na stronie www.ebok.gkpge.pl

·         powiąż profil eBOK z kontem rozliczeniowym używając numeru Klientanumeru PESEL (NIP dla firm), kwoty ostatniej faktury

·         Po zalogowaniu wybierz przycisk „Doładuj licznik” i wybierz kwotę doładowania dla danej strefy Całodobowa, Dzienna, Nocna

·         Dokonaj płatności poprzez operatorów PayU, Blue Media lub Przelewy 24

·         Po otrzymaniu komunikatu na email, odczytaj kod w zakładce „Zgłoszenia” -> „Archiwum zgłoszeń” klikając w przycisk „Szczegóły”

 

Pamiętaj! Aby zachować ciągłość w dostawie energii elektrycznej należy:

  • monitorować dostępny limit energii na liczniku przedpłatowym,
  • zabezpieczyć „rezerwową” porcję energii lub odpowiednio wcześnie wykonać zgłoszenie w celu uzyskania kodu, gdyż sama wpłata środków poza kanałem PGE eBOK nie jest równoznaczna z wygenerowaniem kodu, 
  • realizować wpłaty z wyprzedzeniem z uwagi na czas księgowania środków na indywidualnym koncie rozliczeniowym.