Jak aktywować i zaktualizować fakturę elektroniczną w PGE
25.08.2025
Faktura elektroniczna to wygodna i nowoczesna forma dostarczania rachunków za energię. Pozwala realizować szybkie płatności elektroniczne, zredukować liczbę papierowych dokumentów i czas poświęcany na formalności, bo otrzymamy ją na nasz adres email.
Co zrobić, by otrzymywać korespondencję elektroniczną w tym eFakturę?
Jeśli zdecydowaliśmy, że chcemy otrzymywać fakturę oraz pozostałą korespondencję w formie elektronicznej, istnieje kilka sposobów, aby to zrobić:
- formularz online na stronie PGE
Wypełnij go, podając numer klienta i e-mail. Potrzebny będzie także numer PESEL lub NIP (w przypadku klientów biznesowych).
Po wypełnieniu formularza dostaniesz e-mail z linkiem aktywacyjnym, który należy kliknąć, aby potwierdzić aktywację.
- PGE eBOK, czyli elektroniczne biuro obsługi klienta PGE
Zarejestruj się lub zaloguj, jeśli posiadasz już konto, a następnie aktywuj zgodę w zakładce: Ustawienia/Zgody -> Moje zgody.
- aplikacja Moje PGE
Klienci, którzy chcą skorzystać z Moje PGE, mogą zalogować się w nowej aplikacji istniejącym profilem PGE eBOK.
Podobnie jak w przypadku PGE eBOK aktywacja zgody odbywa się poprzez przejście do zakładki: Więcej -> Zgody.
Dane, których potrzebujemy
Aby zaktualizować lub aktywować zgodę potrzebny jest numeru klienta, który zawsze znajduje się na fakturze w PGE eBOK lub w aplikacji Moje PGE.