Meta Pixel script image

Ładuję dane

  • Wybór tematyki
  • Dane Klienta
  • Dane do zgłoszenia
  • Zgody marketingowe
  • Podsumowanie
Czego dotyczy Twoje zgłoszenie?
Czy posiadasz panele fotowoltaiczne / turbinę wiatrową w punkcie poboru, którego dotyczy sprawa?
Wybierz tematykę
Wybierz tematykę
Wybierz tematykę
Wybierz poniżej
Czy jesteś naszym Klientem?

 

Kliknij TUTAJ, aby zgłosić sprawę dedykowanym formularzem.

 

Kliknij TUTAJ, aby zgłosić sprawę dedykowanym formularzem.

 

Kliknij TUTAJ, aby uzyskać wszystkie informacje o fakturze za energię elektryczną.

Klient to:

Dane Klienta (strony umowy)

Dane zgłaszającego

 

Reprezentant / pełnomocnik

Jak znaleźć numer? Pobierz instrukcję - kliknij tutaj. Numer składa się wyłącznie z cyfr bez spacji.

Podaj numer bez prefiksu +48

Podaj numer bez prefiksu +48

Podany numer telefonu oraz adres e-mail wprowadzimy jako kontaktowy.

Jeżeli masz aktywną zgodę na korespondencję elektroniczną w tym eFakturę, to zaktualizujesz także adres e-mail do doręczeń faktur.

 

Podany numer telefonu oraz adres e-mail wprowadzimy jako kontaktowy.

 

Dane weryfikacyjne

Czy na koncie jest aktywna usługa eFaktury?

Podaj adres wskazany na umowie jako korespondencyjny

Jeżeli nazwa ulicy nie została nadana, to wprowadź nazwę miejscowości

 
Przed wysłaniem zgłoszenia upewnij się, czy:
  • miesiąc odczytowy już minął, inkasent ma czas na dokonanie odczytu do końca miesiąca kalendarzowego.
  • nie otrzymałeś/aś faktury na adres mailowy, ze szczególnym uwzględnieniem folderu SPAM.
Czy w dniu doręczenia faktury pozostało co najmniej 7 dni do terminu zapłaty?
 
Otrzymałeś/aś fakturę w terminie. Opłać ją jak najszybciej.
Nie ma konieczności podejmowania dodatkowych działań. 
Wybierz poniżej
Jaka jest przyczyna zamówienia duplikatu faktury?
Informację zwrotną chcę otrzymać
Deklaruję zmianę rachunków na podstawie

Skorygować możesz rachunki prognozowane, dla których termin płatności upływa za 7 dni lub później.

Korzystam z

Kod pocztowy; Miasto/Miejscowość; Ulica; Nr domu/mieszkania/działki

 

  • Dla taryf G11 i C11 podaj odczyt 15.8.0. Jeśli się nie wyświetla, to podaj odczyt 15.8.1.
  • Dla pozostałych taryf podaj dwa odczyty: 15.8.1  i 15.8.2.

Chcę skorygować
Korzystam z
Dla drugiego rachunku prognozowanego przewiduję

Pobierz wniosek o zwrot nadpłaty i po uzupełnieniu załącz poniżej. Wzór możesz pobrać TUTAJ.

Wniosek możesz podpisać cyfrowo albo załączyć podpisany odręcznie skan.

 

Załącz potwierdzenie wpłaty.

 

Upuść plik w dowolnym miejscu na białym polu lub
Maks. wielkość pliku: 5 MB,Format: pdf, x-pdf, jpeg, png, tiff
 
Dostawę energii wznowimy po spłacie wszystkich faktur, których termin płatności już minął.
Opłata za wznowienie dostawy energii jest naliczana zgodnie z Taryfą Operatora Systemu Dystrybucyjnego.
 
Wyrażam zgodę na podłączenie energii pod nieobecność osoby pełnoletniej
Wybierz zakres zmian

Możesz wybrać więcej niż jedną opcję

 

 

Zmiana imienia, nazwiska / nazwy Klienta 

Jeżeli chcesz przepisać umowę na nowego odbiorcę, kliknij TUTAJ

 

 

Zmiana adresu zamieszkania / siedziby Klienta

Podaj aktualne dane adresowe:

Jeżeli nazwa ulicy nie została nadana, to wprowadź nazwę miejscowości

 

 

Zmiana adresu korespondencyjnego Klienta

Podaj aktualne dane adresowe:

Jeżeli nazwa ulicy nie została nadana, to wprowadź nazwę miejscowości

 

 

Zmiana adresu punktu poboru energii Klienta

Podaj aktualne dane adresowe:

Jeżeli nazwa ulicy nie została nadana, to wprowadź nazwę miejscowości

 

Zapiszemy na Twoim koncie numer telefonu oraz adres e-mail, które podałeś/aś w sekcji Dane Klienta.

Numer PESEL zapiszemy, jeśli dotychczas żaden nie był wprowadzony na Twoim koncie Klienta.

Wybierz zakres zmian

Zgłoszone zmiany mogą skutkować wystawieniem faktury w trakcie trwania okresu rozliczeniowego.

Każdą ze zmian można zgłosić nie częściej niż raz na 12 miesięcy.

Możesz wybrać więcej niż jedną opcję.

 

 

Zmiana grupy taryfowej

Wybierz przeznaczenie obiektu

Szczegółowe informacje o zasadach przydzielania grup taryfowych można odnaleźć w Taryfie OSD

Docelowa grupa taryfowa
Zamawiam nową grupę taryfową
Zamawiam nową grupę taryfową

 

Przygotuj jeden z poniższych dokumentów:

 

Jeżeli plac budowy jest zakwalifikowany do VI grupy przyłączeniowej (przyłącze tymczasowe), to przygotuj "Potwierdzenie możliwości świadczenia usługi dystrybucji i określenie parametrów technicznych dostaw", w którym wskazano grupę taryfową G do zawarcia umowy sprzedażowej / kompleksowej.

Dokument wydaje PGE Dystrybycja S.A. na wniosek, który możesz złożyć tutaj.

 

Upuść plik w dowolnym miejscu na białym polu lub
Maks. wielkość pliku: 5 MB,Format: pdf, x-pdf, jpeg, png, tiff
Deklaracja roczne zużycie energii elektrycznej:

• To informacja o zapotrzebowaniu na energię, które przewidujesz.
• Jeżeli zawierasz umowę na czas określony, to podaj zużycie dla całego okresu jej obowiązywania.
• W deklaracji wpisz konkretną wartość, nie może to być przedział zużycia energii.
• Strefa I to całodobowa / dzienna / szczytowa. Strefa II to nocna / pozaszczytowa.

Orientacyjne wielkości zużycia dla gospodarstw domowych:
• 1 osoba: 950-1900 kWh
• 2 osoby: 1200-3100 kWh
• 3 osoby: 1400-3500 kWh
• 4 osoby: 1700-4500 kWh
• 5 osoby: 2000-5700 kWh

nocna / pozaszczytowa

 

 

Zmiana okresu rozliczeniowego

Zamawiam nowy okres rozliczeniowy

Szczegółowe informacje o opłacie abonamentowej wynikającej z wybranego okresu rozliczeniowego można odnaleźć pod linkiem w Taryfie OSD

Podaj wskazania układu pomiarowo-rozliczeniowego na dzień zgłoszenia zmiany. Jeżeli ich nie podasz albo będą niepoprawne, to możemy wystawić najbliższą fakturę VAT w oparciu o oszacownie zużycia:

całodobowa / dzienna / szczytowa

nocna / pozaszczytowa

 

 

Zmiana mocy umownej

  • Dla grup taryfowych G1x (obiekty mieszkalne) wartość mocy umownej nie ma wpływu na wysokość miesięcznych opłat stałych.
  • Dla pozostałych grup taryfowych informacje o wysokości opłat stałych odnajdziesz pod linkiem w Taryfie OSD

 

Jeżeli chcesz zamówić moc umowną wyższą niż aktualna moc przyłączeniowa, to złóż najpierw wniosek do Operatora Systemu Dystrybucyjnego o jej zwiększenie, pisemnie albo online: Wniosek OSD

Po zakończeniu prac OSD wyda dokument "Potwierdzenie możliwości świadczenia usługi dystrybucji i określenie parametrów technicznych dostaw", który jest niezbędny do realizacji powyższego wniosku.

 

Posiadam już dokument potwierdzający nową moc przyłączeniową
Upuść plik w dowolnym miejscu na białym polu lub
Maks. wielkość pliku: 5 MB,Format: pdf, x-pdf, jpeg, png, tiff

 

 

Potwierdzenie zmiany danych umowy

W jakiej formie chcesz otrzymać potwierdzenie zmian?
W jakiej formie chcesz otrzymać umowę / aneks jeśli będzie wymagany Twój podpis?
Jeżeli Twój podpis okaże się konieczny, to w jakiej formie chcesz otrzymać dokumentację?

Zmianę zawsze potwierdzimy pisemnie, a w razie konieczności wyślemy aneks do podpisu i odesłania.

Korzystam z

całodobowa / dzienna / szczytowa

nocna / pozaszczytowa

 

  • Dla taryf G11 i C11 podaj odczyt 15.8.0. Jeśli się nie wyświetla, to podaj odczyt 15.8.1.
  • Dla pozostałych taryf podaj dwa odczyty: 15.8.1  i 15.8.2.

Preferowany kanał otrzymania kodu / informacji o fakturze
Chcę dokonać zakupu

całodobowa / dzienna / szczytowa

nocna / pozaszczytowa

 

Zgody marketingowe

Wyrażam zgodę na kontakt przez PGE Obrót S.A., za pośrednictwem telefonu (połączenia telefoniczne, SMS, MMS), w celu przekazywania informacji handlowych, w tym ofert PGE Obrót S.A., na podany przeze mnie numer telefonu.

Wyrażam zgodę na przesyłanie przez PGE Obrót S.A. informacji handlowych, w tym ofert PGE Obrót S.A., za pomocą środków komunikacji elektronicznej, na podany przeze mnie adres e-mail.

Lista Partnerów PGE Obrót S.A. dostępna jest na stronie: https://pge obrot.pl/kontakt/partnerzy-pge-obrot

Lista Partnerów PGE Obrót S.A. dostępna jest na stronie: https://pge obrot.pl/kontakt/partnerzy-pge-obrot

Wyrażam zgodę na przesyłanie przez PGE Obrót S.A. informacji handlowych, dotyczących ofert Partnerów PGE Obrót S.A., za pomocą środków komunikacji elektronicznej na podany przeze mnie adres e-mail.


*
- pole obowiązkowe (jeśli nie chcesz podać wymaganych danych w formularzu, zapraszamy do kontaktu z infolinią pod numerem: 422 222 222 lub stacjonarnego Biura Obsługi Klienta)

Administratorem danych osobowych jest PGE Obrót S.A. z siedzibą w Rzeszowie przy ul. 8 Marca 6. Kontakt do Inspektora Ochrony Danych: iod-pgeobrotsa@gkpge.pl.

[...] Rozwiń


*
- pole obowiązkowe (jeśli nie chcesz podać wymaganych danych w formularzu, zapraszamy do kontaktu z infolinią pod numerem: 422 222 222 lub stacjonarnego Biura Obsługi Klienta)

Administratorem danych osobowych jest PGE Obrót S.A. z siedzibą w Rzeszowie przy ul. 8 Marca 6. Kontakt do Inspektora Ochrony Danych: iod-pgeobrotsa@gkpge.pl. Dane osobowe będą przetwarzane w celu wykonania Umowy (art. 6 ust. 1 lit b RODO),  dla celów prowadzenia badań jakości obsługi (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), w celach administracyjnych, analitycznych, statystycznych i archiwalnych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), w celu ewentualnego ustalenia lub dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami (art. 6 ust. 1 lit f RODO), w celach wskazanych w treści udzielonych zgód (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).  Dane kontaktowe w postaci adresu e-mail i/lub numeru telefonu związane z zawartą z PGE Obrót S.A. umową, w zależności od wyrażonej zgody będą wykorzystywane w celach marketingowych/handlowych. Aktualizacja danych kontaktowych do umowy będzie dotyczyła również wyrażonych zgód.  Dane będą przetwarzane w okresie obowiązywania Umowy i przez czas wymagany przepisami prawa oraz niezbędny do realizacji ww. celów przetwarzania. Każda osoba, której dane dotyczą ma prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych, ale cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Osoba, której dane są przetwarzane, uprawniona jest do dostępu do danych osobowych dotyczących jej osoby, do ich sprostowania oraz, w przewidzianych przepisami prawa przypadkach, żądania ich usunięcia i ograniczenia ich przetwarzania. Osoba, której dane są przetwarzane, uprawniona jest do przenoszenia danych, a także w uzasadnionych przypadkach do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, w sytuacji, gdy dane przetwarzane są na podstawie prawnie uzasadnionego interesu PGE Obrót S.A. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo wniesienia skargi do Organu Nadzorczego. Klauzula informacyjna w sprawie ochrony danych osobowych dostępna jest na stronie www.pge-obrot.pl/o-spolce/dane-osobowe.

Zwiń

Ładuję dane