Formularz kontaktowy

Ładuję dane

  • Wybór tematyki
  • Dane Klienta
  • Dane do zgłoszenia
  • Zgody marketingowe
  • Podsumowanie
Czego dotyczy Twoje zgłoszenie?

W sekcji "Umowa":

  • odeślesz nową umowę, którą podpisałeś/aś elektronicznie
  • zmienisz nazwę Klienta, adresy siedziby oraz do doręczeń, numer telefonu, adres e-mail oraz uzupełnisz PESEL
  • zmienisz grupę taryfową, okres rozliczeniowy, moc umowną

Zachęcamy do korzystania czata (ikona w prawym dolnym rogu ekranu), w którym uzyskasz informacje i podpowiedzi.

Czy posiadasz panele fotowoltaiczne / turbinę wiatrową w punkcie poboru, którego dotyczy sprawa?
Wybierz tematykę
Wybierz tematykę
Wybierz tematykę
Wybierz poniżej
Wybierz poniżej

Prosumenci nie podają stanu licznika. Dane odczytowe są zawsze przekazywane przez Operatora Systemu Dystrybucyjnego.

 

Kliknij TUTAJ, aby zgłosić sprawę dedykowanym formularzem.

 

Kliknij TUTAJ, aby zgłosić sprawę dedykowanym formularzem.

 

Kliknij TUTAJ, aby uzyskać wszystkie informacje o fakturze za energię elektryczną.

 

Kliknij odpowiedni link, aby skontaktować się ze swoim Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD):

OSD jest odpowiedzialny za pracę sieci elektroenergetycznej oraz przyłączenia i przebudowę przyłącza energetycznego. 
Aby sprawdzić, który Operator Cię obsługuje, sprawdź Mapę największych OSD

 

 

PGE Dystrybucja SA - kliknij TUTAJ

Enea Operator - kliknij TUTAJ

Energa Operator - kliknij TUTAJ

Stoen Operator (m. Warszawa) - kliknij TUTAJ

Tauron Dystrybucja - kliknij TUTAJ

 

 

 
 

Przygotuj aktualne wskazania licznika.

W dalszej części formularza poprosimy o ich podanie.

 

Jak odczytać wskazania licznika?
  • Dla taryf G11 i C11 przygotuj odczyt 15.8.0. Jeśli się nie wyświetla, to przygotuj odczyt 15.8.1.
  • Dla pozostałych taryf przygotuj dwa odczyty: 15.8.1  i 15.8.2.

 
 

Przygotuj aktualne wskazania licznika.

 

Jak odczytać wskazania licznika?
  • Dla taryf G11 i C11 przygotuj odczyt 15.8.0. Jeśli się nie wyświetla, to przygotuj odczyt 15.8.1.
  • Dla pozostałych taryf przygotuj dwa odczyty: 15.8.1  i 15.8.2.

 

Stan licznika możesz podać do Operatora Systemu Dystrybucyjnego:

PGE Dystrybucja SA - kliknij TUTAJ

Enea Operator - kliknij TUTAJ

Energa Operator - kliknij TUTAJ

Stoen Operator (m. Warszawa) - kliknij TUTAJ

Tauron Dystrybucja - kliknij TUTAJ

 
Aby sprawdzić, który Operator Cię obsługuje, sprawdź Mapę największych OSD

 

 

 

Przygotuj dokumenty potwierdzajace spłatę zadłużenia.

W dalszej części formularza poprosimy o ich załączenie.

 

 

Możesz tutaj zaktualizować:
  • numer telefonu i adres e-mail
  • nazwę Klienta lub swoje nazwisko (np. po ślubie)
  • adresy: miejsca zamieszkania / siedziby, korespondencyjny, miejsca dostawy energii (jeśli doszło jego do administracyjnej zmiany)
  • dodać PESEL (sprawdź ostatnią dokonaną wpłatę za energię, poprosimy o podanie jej kwoty i daty)
 
Ważne! Jeśli chcesz przepisać umowę na nowego nabywcę, to wybierz opcję "Chcę przepisać / zawrzeć nową umowę".

 

Akceptowalne formy podpisu to:

  • Podpis zaufany (możesz go złożyć TUTAJ)

  • Podpis kwalifikowany (więcej informacji znajdziesz TUTAJ)

  • Podpis złożony przy wykorzystaniu aplikacji eDO App (więcej informacji znajdziesz TUTAJ)

 

Stan swoich rozliczeń na poprzedni dzień roboczy sprawdzisz szybciej w czacie (ikona w prawym dolnym rogu ekranu).

Wybierz: Faktury i płatności / Chcę ustalić ile mam do zapłaty.

Klient to:

Dane Klienta (strony umowy)

 

Reprezentant / pełnomocnik

Jak znaleźć numer? Pobierz instrukcję - kliknij tutaj. Numer składa się wyłącznie z cyfr bez spacji.

Podaj numer bez prefiksu +48

Podaj numer bez prefiksu +48

Podany numer telefonu oraz adres e-mail wprowadzimy jako kontaktowy.

Jeżeli masz aktywną zgodę na korespondencję elektroniczną w tym eFakturę, to zaktualizujesz także adres e-mail do doręczeń faktur.

 

Podany numer telefonu oraz adres e-mail wprowadzimy jako kontaktowy.

Jeżeli nie wskazałeś/aś odrębnego adresu dla aktywnej usługi PGE e-Faktura, to zaktualizujesz także adres e-mail do doręczeń faktur.

Jeżeli chcesz zachować / potwierdzić odrębny adres dla doręczeń e-faktur, to możesz to zrobić w formularzu dostępnym TUTAJ.

 

 

Dane weryfikacyjne

Czy na koncie jest aktywna usługa eBOK?
Czy na koncie jest aktywna usługa eFaktury?

Podaj adres wskazany na umowie jako korespondencyjny

Jeżeli nazwa ulicy nie została nadana, to wprowadź nazwę miejscowości

 
Przed wysłaniem zgłoszenia upewnij się, czy:
  • miesiąc odczytowy już minął, inkasent ma czas na dokonanie odczytu do końca miesiąca kalendarzowego.
  • nie otrzymałeś/aś faktury na adres mailowy, ze szczególnym uwzględnieniem folderu SPAM.

 

Czy w dniu doręczenia faktury pozostało co najmniej 7 dni do terminu zapłaty?
 
Otrzymałeś/aś fakturę w terminie. Opłać ją jak najszybciej.
Nie ma konieczności podejmowania dodatkowych działań. 
Wybierz poniżej
Jaka jest przyczyna zamówienia duplikatu faktury?
Informację zwrotną chcę otrzymać
Deklaruję zmianę rachunków prognozowanych na podstawie

Skorygować możesz rachunki prognozowane, dla których termin płatności upływa za 7 dni lub później.

Korzystam z
 
Korekta faktury rozliczeniowej nie ma wpływu na wysokość rachunków prognozowanych.
Prognozy są wyliczone na podstawie zużycia z analogicznych miesięcy roku poprzedzającego.

 

  • Dla taryf G11 i C11 podaj odczyt 15.8.0. Jeśli się nie wyświetla, to podaj odczyt 15.8.1.
  • Dla pozostałych taryf podaj dwa odczyty: 15.8.1  i 15.8.2.

Chcę skorygować
Korzystam z
Dla drugiego rachunku prognozowanego przewiduję

 

Ważne!
Swoją dotychczasową średniomiesięczną ilość energii pobranej i wprowadzonej możesz sprawdzić np. na podstawie danych z faktur, które wystawiliśmy Ci w poprzednich okresach rozliczeniowych.
W specyfikacji do faktury, w tabeli „Dane pomiarowe” przedstawiliśmy ilość energii wyrażonej w kWh dla każdej strefy oraz kierunku przepływu.
  • Dodaj do siebie ilości energii dla kierunku „wprowadzenie” i wynik podziel przez ilość miesięcy za jaką dokonaliśmy tego rozliczenia. Zrób to oddzielnie dla każdej strefy.
  • Te same czynności wykonaj dla kierunku „pobór”.

Pobierz wniosek o zwrot nadpłaty i po uzupełnieniu załącz poniżej. Wzór możesz pobrać TUTAJ.

Wniosek możesz podpisać cyfrowo albo załączyć podpisany odręcznie skan.

 

Załącz potwierdzenie wpłaty.

 

Upuść pliki w dowolnym miejscu na białym polu lub
Maks. sumaryczna wielkość plików: 5 MB,Format: pdf, x-pdf, jpeg, png, tiff
Upuść pliki w dowolnym miejscu na białym polu lub
Maks. sumaryczna wielkość plików: 5 MB,Format: pdf, x-pdf, jpeg, png, tiff
 
Dostawę energii wznowimy po spłacie wszystkich faktur, których termin płatności już minął.
Opłata za wznowienie dostawy energii jest naliczana zgodnie z Taryfą Operatora Systemu Dystrybucyjnego.
 
Wyrażam zgodę na podłączenie energii pod nieobecność osoby pełnoletniej

 

Załącz poniżej umowę, którą podpisałeś/aś elektronicznie.

 

Akceptowalne formy podpisu to:

  • Podpis zaufany (możesz go złożyć TUTAJ)

  • Podpis kwalifikowany (więcej informacji znajdziesz TUTAJ)

  • Podpis złożony przy wykorzystaniu aplikacji eDO App (więcej informacji znajdziesz TUTAJ)

 

Upuść pliki w dowolnym miejscu na białym polu lub
Maks. sumaryczna wielkość plików: 9 MB,Format: xml, xml, x-xml, pdf, x-pdf
Chcę zaktualizować:

Możesz wybrać więcej niż jedną opcję

 

Zapiszemy na Twoim koncie numer telefonu oraz adres e-mail, które podałeś/aś w sekcji Dane Klienta.

 

 

 

Aktualizacja imienia, nazwiska / nazwy Klienta 

Jeżeli chcesz przepisać umowę na nowego odbiorcę, kliknij TUTAJ

 

 

Aktualizacja adresu zamieszkania / siedziby Klienta

Podaj aktualne dane adresowe:

Jeżeli nazwa ulicy nie została nadana, to wprowadź nazwę miejscowości

 

 

Aktualizacja adresu korespondencyjnego Klienta

Podaj aktualne dane adresowe:

Jeżeli nazwa ulicy nie została nadana, to wprowadź nazwę miejscowości

 

 

Aktualizacja adresu punktu poboru energii Klienta

Podaj aktualne dane adresowe:

Jeżeli nazwa ulicy nie została nadana, to wprowadź nazwę miejscowości

 

 

Dodanie numeru PESEL

Czy na wskazanym ID Klienta masz aktywną usługę PGE e-Faktura?

 

Numer PESEL zapiszemy, jeśli dotychczas żaden nie był wprowadzony na Twoim koncie Klienta.

Chcę zmienić

Zgłoszone zmiany mogą skutkować wystawieniem faktury w trakcie trwania okresu rozliczeniowego.

Możesz wybrać więcej niż jedną opcję.

 

 

Zmiana grupy taryfowej

Wybierz przeznaczenie obiektu

Szczegółowe informacje o zasadach przydzielania grup taryfowych odnajdziesz w Taryfie OSD.

Zmiany możesz dokonać nie częściej niż raz na 12 miesięcy. W przypadku zmiany stawek opłat także w okresie 60 dni od wejścia w życie nowej taryfy.

Docelowa grupa taryfowa
Wnioskuję o nową grupę taryfową
Wnioskuję o nową grupę taryfową

 

Przygotuj jeden z poniższych dokumentów:

 

Jeżeli plac budowy jest zakwalifikowany do VI grupy przyłączeniowej (przyłącze tymczasowe), to przygotuj "Potwierdzenie możliwości świadczenia usługi dystrybucji i określenie parametrów technicznych dostaw", w którym wskazano grupę taryfową G do zawarcia umowy sprzedażowej / kompleksowej.

Dokument wydaje PGE Dystrybycja S.A. na wniosek, który możesz złożyć tutaj.

 

 

Przygotuj jeden z poniższych dokumentów:

  • Zezwolenie na użytkowanie budynku w celach mieszkalnych wydane przez Inspektora Nadzoru Budowlanego

  • "Potwierdzenie możliwości świadczenia usługi dystrybucji i określenie parametrów technicznych dostaw", w którym wskazano grupę taryfową G do zawarcia umowy sprzedażowej / kompleksowej

Dokument "Potwierdzenia" wydaje PGE Dystrybycja S.A. na wniosek, który możesz złożyć tutaj.

 

Upuść pliki w dowolnym miejscu na białym polu lub
Maks. sumaryczna wielkość plików: 5 MB,Format: pdf, x-pdf, jpeg, png, tiff
Deklaracja roczne zużycie energii elektrycznej:

• To informacja o zapotrzebowaniu na energię, które przewidujesz.
• Jeżeli zawierasz umowę na czas określony, to podaj zużycie dla całego okresu jej obowiązywania.
• W deklaracji wpisz konkretną wartość, nie może to być przedział zużycia energii.
• Strefa I to całodobowa / dzienna / szczytowa. Strefa II to nocna / pozaszczytowa.

Orientacyjne wielkości zużycia dla gospodarstw domowych:
• 1 osoba: 950-1900 kWh
• 2 osoby: 1200-3100 kWh
• 3 osoby: 1400-3500 kWh
• 4 osoby: 1700-4500 kWh
• 5 osoby: 2000-5700 kWh

nocna / pozaszczytowa

 

 

Zmiana okresu rozliczeniowego

Zamawiam nowy okres rozliczeniowy

Zmiany możesz dokonać nie częściej niż raz na 12 miesięcy.

Szczegółowe informacje o opłacie abonamentowej wynikającej z wybranego okresu rozliczeniowego odnajdziesz w Taryfie OSD.

 

Podaj wskazania układu pomiarowo-rozliczeniowego na dzień zgłoszenia zmiany. Jeżeli ich nie podasz albo będą niepoprawne, to możemy wystawić najbliższą fakturę VAT w oparciu o oszacownie zużycia:

całodobowa / dzienna / szczytowa

nocna / pozaszczytowa

 

 

Zmiana mocy umownej

  • Dla grup taryfowych G1x (obiekty mieszkalne) wartość mocy umownej nie ma wpływu na wysokość miesięcznych opłat stałych.
  • Dla pozostałych grup taryfowych informacje o wysokości opłat stałych odnajdziesz w Taryfie OSD.
  • Zmiany możesz dokonać nie częściej niż raz na rok kalendarzowy.

 

Jeżeli chcesz zamówić moc umowną wyższą niż aktualna moc przyłączeniowa, to złóż najpierw wniosek do Operatora Systemu Dystrybucyjnego o jej zwiększenie, pisemnie albo online: Wniosek OSD

Po zakończeniu prac OSD wyda dokument "Potwierdzenie możliwości świadczenia usługi dystrybucji i określenie parametrów technicznych dostaw", który jest niezbędny do realizacji powyższego wniosku.

 

Posiadam już dokument potwierdzający nową moc przyłączeniową
Upuść pliki w dowolnym miejscu na białym polu lub
Maks. sumaryczna wielkość plików: 5 MB,Format: pdf, x-pdf, jpeg, png, tiff

 

 

Potwierdzenie zmiany danych umowy

W jakiej formie chcesz otrzymać umowę / aneks jeśli będzie wymagany Twój podpis?
Jeżeli Twój podpis okaże się konieczny, to w jakiej formie chcesz otrzymać dokumentację?

Zmianę zawsze potwierdzimy pisemnie, a w razie konieczności wyślemy aneks do podpisu i odesłania.

Korzystam z

całodobowa / dzienna / szczytowa

nocna / pozaszczytowa

 

  • Dla taryf G11 i C11 podaj odczyt 15.8.0. Jeśli się nie wyświetla, to podaj odczyt 15.8.1.
  • Dla pozostałych taryf podaj dwa odczyty: 15.8.1  i 15.8.2.

 

Preferowany kanał otrzymania kodu / informacji o fakturze
Chcę dokonać zakupu

całodobowa / dzienna / szczytowa

nocna / pozaszczytowa

 

Zgody marketingowe

Wyrażam zgodę na kontakt przez PGE Obrót S.A., za pośrednictwem telefonu (połączenia telefoniczne, SMS, MMS), w celu przekazywania informacji handlowych, w tym ofert PGE Obrót S.A., na podany przeze mnie numer telefonu.

Wyrażam zgodę na przesyłanie przez PGE Obrót S.A. informacji handlowych, w tym ofert PGE Obrót S.A., za pomocą środków komunikacji elektronicznej, na podany przeze mnie adres e-mail.

Lista Partnerów PGE Obrót S.A. dostępna jest na stronie: https://pge obrot.pl/kontakt/partnerzy-pge-obrot

Lista Partnerów PGE Obrót S.A. dostępna jest na stronie: https://pge obrot.pl/kontakt/partnerzy-pge-obrot

Wyrażam zgodę na przesyłanie przez PGE Obrót S.A. informacji handlowych, dotyczących ofert Partnerów PGE Obrót S.A., za pomocą środków komunikacji elektronicznej na podany przeze mnie adres e-mail.


*
- pole obowiązkowe (jeśli nie chcesz podać wymaganych danych w formularzu, zapraszamy do kontaktu z infolinią pod numerem: 422 222 222 lub stacjonarnego Biura Obsługi Klienta)

Administratorem danych osobowych jest PGE Obrót S.A. z siedzibą w Rzeszowie przy ul. 8 Marca 6. Kontakt do Inspektora Ochrony Danych: iod-pgeobrotsa@gkpge.pl.

[...] Rozwiń


*
- pole obowiązkowe (jeśli nie chcesz podać wymaganych danych w formularzu, zapraszamy do kontaktu z infolinią pod numerem: 422 222 222 lub stacjonarnego Biura Obsługi Klienta)

Administratorem danych osobowych jest PGE Obrót S.A. z siedzibą w Rzeszowie przy ul. 8 Marca 6. Kontakt do Inspektora Ochrony Danych: iod-pgeobrotsa@gkpge.pl. Dane osobowe będą przetwarzane w celu wykonania Umowy (art. 6 ust. 1 lit b RODO),  dla celów prowadzenia badań jakości obsługi (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), w celach administracyjnych, analitycznych, statystycznych i archiwalnych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), w celu ewentualnego ustalenia lub dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami (art. 6 ust. 1 lit f RODO), w celach wskazanych w treści udzielonych zgód (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).  Dane kontaktowe w postaci adresu e-mail i/lub numeru telefonu związane z zawartą z PGE Obrót S.A. umową, w zależności od wyrażonej zgody będą wykorzystywane w celach marketingowych/handlowych. Aktualizacja danych kontaktowych do umowy będzie dotyczyła również wyrażonych zgód.  Dane będą przetwarzane w okresie obowiązywania Umowy i przez czas wymagany przepisami prawa oraz niezbędny do realizacji ww. celów przetwarzania. Każda osoba, której dane dotyczą ma prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych, ale cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Osoba, której dane są przetwarzane, uprawniona jest do dostępu do danych osobowych dotyczących jej osoby, do ich sprostowania oraz, w przewidzianych przepisami prawa przypadkach, żądania ich usunięcia i ograniczenia ich przetwarzania. Osoba, której dane są przetwarzane, uprawniona jest do przenoszenia danych, a także w uzasadnionych przypadkach do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, w sytuacji, gdy dane przetwarzane są na podstawie prawnie uzasadnionego interesu PGE Obrót S.A. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo wniesienia skargi do Organu Nadzorczego. Klauzula informacyjna w sprawie ochrony danych osobowych dostępna jest na stronie www.pge-obrot.pl/o-spolce/dane-osobowe.

Zwiń

Ładuję dane