Meta Pixel script image
Mężczyzna w jasnej koszuli korzystający z laptopa.

Zadbaj o swoją wygodę i środowisko

Zmień formę otrzymywania rozliczeń na wygodniejszą, szybszą i bardziej nowoczesną.

Już dziś uruchom usługę PGE eFaktura i otrzymuj fakturę za energię na swój adres mailowy.

Aktywuj eFakturę

Sprawdź jakie to proste

  • Wypełnij elektroniczny formularz - przygotuj NIP oraz numer Klienta (znajdziesz go na swojej fakturze).
  • Na podany e-mail otrzymasz wiadomość z linkiem, który należy potwierdzić.
  • W oddzielnej wiadomości e-mail otrzymasz potwierdzenie aktywacji usługi PGE eFaktura.

Czy wiesz, że?

Co roku w Polsce wysyłanych jest ponad półtora miliarda faktur. Do ich wyprodukowania potrzebne jest aż 255 tysięcy drzew. Oznacza to, ze na wysyłane pocztą dokumenty wycina się prawie 700 drzew dziennie! Zmieńmy to razem.

Aktywuj PGE eFakturę

Zobacz, jakie korzyści da Ci PGE eFaktura:

Oszczędność czasu

Nie musisz chodzić do banku lub na pocztę i wypełniać druków polecenia przelewu. Wszystko robisz jednym kliknięciem na swoim komputerze, bez wychodzenia z domu.

Błyskawiczna komunikacja

Faktura zawsze na czas. Wystarczy, że podasz swój adres e-mail i wyrazisz zgodę w dowolnym, dogodnym dla siebie momencie.

Szybkie płatności

Realizuj szybkie przelewy poprzez płatność elektroniczną. Zaksięgowanie transakcji zajmuje maksymalnie kilka minut.

Troska o środowisko

Dzięki PGE eFaktura ograniczasz zużycie papieru, co oznacza mniejsze zapotrzebowanie na wycinkę drzew oraz redukcje śladu węglowego.

1052x592_twoj_ebok5-1

Aktywuj eFakturę w aplikacji Moje PGE lub w elektronicznym Biurze Obsługi Klienta PGE eBOK

Załatwiaj sprawy w dowolnym czasie i miejscu!

Moje PGE  PGE eBOK

Najczęściej zadawane pytania

To faktura elektroniczna, którą otrzymasz na swój adres e-mail.

Wygląda tak samo jak faktura papierowa i ma tą samą moc prawną.

Tak, PGE eFaktura jest bezpieczna – jest przesyłana na Twój adres e-mail.
Pamiętaj jednak, żeby zawsze zachowywać podstawowe zasady bezpieczeństwa w internecie i nie udostępniać m.in. swoich danych do logowania do poczty osobom trzecim.

 

Jest bezpłatna, nie zapłacisz za jej aktywację.

Nie. Za ten sam okres nie możemy wystawić dwóch tych samych faktur – jednej w formie elektronicznej, drugiej w formie papierowej.

Zaloguj się do aplikacji Moje PGE i przejdź do zakładki: Więcej -> Zgody

Zaloguj się do serwisu PGE eBOK i przejdź do zakładki: Ustawienia/Zgody -> Moje zgody

Zrób zdjęcie lub zeskanuj wypełniony formularz i prześlij go drogą elektroniczną na adres: serwis@gkpge.pl

Prześlij wypełniony Formularz  wyrażenia/odwołania zgody na wystawianie i udostępnianie usługi PGE eFaktura na adres: PGE Obrót S.A., ul. 8 Marca 6, 35-959 Rzeszów

W celu aktywacji usługi zadzwoń na Infolinię PGE 422 222 222

Wypełnij formularz i przynieś do najbliższego Biura Obsługi Klienta, bądź odeślij go pocztą na adres korespondencyjny: PGE Obrót S.A. ul. 8 Marca 6, 35-959 Rzeszów.

Adres maila do eFaktury zaktualizujesz w eBOK lub mBOK.