Projekt sponsoringu piłkarskiej areny w Gdańsku doskonale wpisywał się w strategię marketingową Grupy Kapitałowej PGE, mającą na celu podnoszenie rozpoznawalności i budowanie mocnej pozycji marki PGE w regionie. Z realizacji umowy sponsoringowej zadowolone są obydwie strony – zarówno PGE Polska Grupa Energetyczna, jak i PGE Arena.

Dziękujemy PGE Arenie za 5 lat owocnej współpracy. PGE Polska Grupa Energetyczna pozostaje trwale związana z Pomorzem, jednak zamierza dostosować swoje działania komunikacyjne do przyjętej strategii biznesowej. Będziemy wspierać inicjatywy ważne dla lokalnych społeczności – mówi Maciej Szczepaniuk, rzecznik prasowy PGE Polskiej Grupy Energetycznej.

Umowa na sponsoring tytularny PGE Areny, jednego ze stadionów Mistrzostw Europy EURO 2012, podpisana została na pięć lat. W tym czasie wspólnie z operatorem, spółką BIEG 2012, PGE wspierała działania stadionu promując swoją markę w regionie podczas meczów Lechii Gdańsk oraz spotkań reprezentacji Polski, koncertów Jennifer Lopez, Bon Jovi i Justina Timberlake’a oraz takich imprez jak Grand Prix Polski w Streetballu. To tu rozegrane zostały również mecze towarzyskie Lechii Gdańsk z FC Barcelona, Benfica Lizbona i Metalist Charków. W czasie trwania umowy gdańską arenę odwiedziło w sumie 1,5 mln gości.

Konsekwentnie poszukując nowych narzędzi sprzedażowo-marketingowych PGE Polska Grupa Energetyczna nawiązała współpracę ze spółką PL.2012+ na sponsoring tytularny największej i najnowocześniej areny wielofunkcyjnej w Polsce, która nosi teraz nazwę PGE Narodowy. Umowę zawarto do 10 października 2020 r. z możliwością jej przedłużenia.