Do głównych zadań osoby zatrudnionej należeć będzie:

  • Opracowanie parametrów jakościowych usług
  • Monitorowanie i analizowanie parametrów jakościowych usług
  • Udział w procesie projektowym oraz realizacja funkcji SLM
  • Cykliczne przeprowadzanie przeglądów jakościowych usług
  • Opracowanie raportów jakościowych usług
  • Opracowanie rekomendacji poprawy jakości usług
  • Opracowywania, analizowanie i doskonalenie procesów zarządzania usługami
  • Analizowanie, opiniowanie i negocjacje umów SLA w zakresie parametrów jakościowych
  • Opracowywanie i publikacja raportów z wykonania umów SLA do klienta.
  • Obsługa klientów w zakresie wykonania Umów SLA
  • Realizacja funkcji eskalacyjnej dla problemów zgłaszanych przez klientów związanych z wykonaniem Umów SLA 

Profil idealnego kandydata:

  • Wykształcenie wyższe o profilu informatycznym lub technicznym
  • Minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze IT w obszarze związanym z zarządzaniem jakością usług IT lub zarządzaniem procesami
  • Umiejętność dekompozycji i opisywania usług informatycznych
  • Znajomość ITIL
  • Podstawowa wiedza z obszaru statystyki opisowej, umiejętności analityczne
  • Dobra znajomość pakietu MS Office
  • Znajomość systemów klasy ITSM
  • Średniozaawansowana znajomość języka angielskiego (poziom B1/B2)
  • Umiejętność wyznaczania priorytetów i doskonała organizacja czasu pracy
  • Komunikatywność, sumienność, dokładność
  • Umiejętność pracy pod presją czasu 

Dodatkowymi atutami będą:

  • Doświadczenie w zarządzaniu projektami IT
  • Znajomość SQL
  • Znajomość systemów monitorowania usług

Ze swojej strony gwarantujemy:

  • Szkolenia umożliwiające rozwój kompetencji oraz poszerzanie wiedzy
  • Ciekawą, ambitną i odpowiedzialną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Atrakcyjny pakiet świadczeń dodatkowych

Do głównych zadań osoby zatrudnionej należeć będzie:

  • Uzgadnianie i analizowanie wymagań biznesowych z Klientem dla systemów informatycznych
  • Opracowywanie rekomendacji dla rozwiązań informatycznych pod kątem biznesowym
  • Współpraca z wewnętrznymi ekspertami oraz menedżerami poszczególnych komórek organizacyjnych w celu realizacji wymagań i projektów informatycznych
  • Zapewnianie wsparcia analitycznego dla Klienta oraz zespołu programistycznego na etapach projektowania, programowania i testowania systemów informatycznych
  • Przygotowywanie niezbędnej dokumentacji projektowej w tym wymagań biznesowych i funkcjonalnych systemu
  • Udział w przeprowadzaniu szkoleń i konsultacji dla użytkowników
  • Możliwa roli analityka wiodącego, koordynującego pracę analityków w różnych obszarach biznesowych

Profil idealnego kandydata:

  • Wyksztalcenie Wyższe techniczne/informatyczne/ekonomiczne oraz 2 letni staż zawodowy jako analityk biznesowy lub konsultant
  • znajomość podstawowej budowy struktury baz danych
  • umiejętności analityczne w tym analiza pozyskanych informacji od Klienta, ich dokumentowanie i przekazywanie do wykonania przez zespół programistów
  • podstawy tworzenia stron internetowych
  • znajomości narzędzi projektowych i notacji UML
  • znajomość narzędzi modelowania analitycznego w tym Enterprise Architekta
  • Doświadczenie we wdrażaniu projektów IT 
  • znajomość obsługi komputera w środowisku Windows (pakiet Office)

Dodatkowymi atutami będą:

  • Znajomość zagadnień i procesów w branży energetycznej
  • Modelowanie procesów biznesowych z wykorzystaniem narzędzi workflow
  • Co najmniej pięcioletnie doświadczenie w budowie systemów informatycznych w branży energetycznej

Ze swojej strony gwarantujemy:

  • Szkolenia umożliwiające rozwój kompetencji oraz poszerzanie wiedzy
  • Ciekawą, ambitną i odpowiedzialną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Atrakcyjny pakiet świadczeń dodatkowych

Do głównych zadań osoby zatrudnionej należeć będzie:

  • Monitorowanie systemów bezpieczeństwa IT
  • Obsługa systemów wspomagających monitorowanie bezpieczeństwa IT
  • Reagowanie, kategoryzacja oraz eskalacja zdarzeń do kolejnych linii wsparcia w zespole
  • Współtworzenie rekomendacji, oraz prowadzenie działań mitygujących w zakresie wykrytych naruszeń oraz ryzyk dotyczących bezpieczeństwa IT
  • Udział w pracach zespołu CSIRT – Computer Security Incident Response Team
  • Prowadzenie monitoringu online aplikacji oraz infrastruktury IT na bazie dedykowanych systemów,
  • Monitorowanie i kontrolowanie bezpieczeństwa IT, oraz przygotowywanie raportów
  • Współpraca z jednostkami CERT w Polsce i na świecie

Profil idealnego kandydata:

  • Wyższe wykształcenie informatyczne lub pokrewne, mile widziani kandydaci również w trakcie studiów
  • Zainteresowanie dziedziną bezpieczeństwa IT
  • Chęć przyswajania wiedzy w obszarze bezpieczeństwa IT
  • Duża chęć do podnoszenia swoich umiejętności i zdobywania wiedzy w dziedzinie bezpieczeństwa IT
  • Znajomość budowy oraz działania sieci komputerowych
  • Znajomość konfiguracji oraz administracji systemami operacyjnymi z rodziny Windows, Linux,
  • Znajomość języka angielskiego, co najmniej na poziomie zapewniającym swobodne czytanie dokumentacji technicznej
  • Umiejętności analitycznego myślenia
  • Komunikatywność i umiejętność pracy zespołowej
  • Umiejętności pracy pod presją
  • Gotowość do wyjazdów służbowych na terenie kraju

Dodatkowymi atutami będą:

  • Znajomości rozwiązań w zakresie zabezpieczenia materiałów dowodowych
  • Znajomość zagrożeń sieciowych oraz systemów i technologii bezpieczeństwa
  • Doświadczenie we wdrażaniu bądź wykorzystywaniu systemów z obszaru bezpieczeństwa IT
  • Posiadanie certyfikatów branżowych z obszaru systemów operacyjnych, sieci, bezpieczeństwa

Ze swojej strony gwarantujemy:

  • Dostęp do najnowocześniejszych narzędzi wspomagających pracę zespołu
  • Szkolenia z najnowszych systemów oraz technologii wspomagających pracę zespołu
  • Rozwój kompetencji oraz poszerzanie wiedzy
  • Transfer wiedzy od pozostałych członków zespołu
  • Stabilne zatrudnienie
  • Ciekawą, ambitną i odpowiedzialną pracę w dynamicznym zespole
  • Atrakcyjny pakiet socjalny

Do głównych zadań osoby zatrudnionej należeć będzie:

  • Tworzenie i rozwój oprogramowania komputerowego
  • Wsparcie procesu produkcji rozwiązania Cloud CMS
  • Poprawianie błędów systemu oraz rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez użytkowników
  • Tworzenie dokumentacji technicznej 
  • Współpraca z zespołem projektowym

Profil idealnego kandydata:

  • Doświadczenie w budowaniu aplikacji z wykorzystaniem Symfony Framework
  • Doświadczenie w pracy z CMS eZPlatform Community /eZPublish 5
  • Znajomość systemu kontroli wersji – GIT
  • Preferowane środowisko programistyczne PHPStorm
  • Zainteresowanie nowymi technologiami oraz branżą nowych mediów
  • Umiejętność pracy zespołowej oraz planowania pracy własnej z uwzględnieniem interakcji z innymi zadaniami
  • Dokładność i komunikatywność
  • Zaangażowanie i odpowiedzialność za powierzone zadania

Ze swojej strony gwarantujemy:

  • Szkolenia umożliwiające rozwój kompetencji oraz poszerzanie wiedzy
  • Ciekawą, ambitną i odpowiedzialną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Atrakcyjny pakiet świadczeń dodatkowych

Do głównych zadań osoby zatrudnionej należeć będzie:

  • Projektowanie i rozbudowa istniejących rozwiązań w zakresie środowiska SharePoint 2010/2013 z wykorzystaniem natywnych funkcjonalności SharePoint 2010/2013
  • Przeprowadzanie analiz biznesowych oraz przygotowywanie dokumentacji analizy wymagań i specyfikacji wymagań oraz dokumentu projektu technicznego w zakresie rozwiązań na SharePoint 2010/2013
  • Analiza obecnie uruchomionych witryn/rozwiązań na bazie środowiska SharePoint 2010/2013 pod względem poprawności działania i identyfikacji potrzeb do modyfikacji
  • Przygotowywanie i utrzymywanie aktualnej dokumentacji opracowywanych rozwiązań SharePoint 2010/2013
  • Diagnozę i rozwiązywanie incydentów oraz problemów eksploatacyjnych w zakresie środowiska SharePoint 2010/2013
  • Wsparcie zespołu w zakresie utrzymania środowiska SharePoint 2010/2013

Profil idealnego kandydata:

  • Wykształcenie wyższe (informatyczne lub pokrewne)
  • Minimum 2 lata doświadczenia w pracy z Microsoft SharePoint 2010
  • Minimum 1 rok doświadczenia w pracy z Microsoft SharePoint 2013
  • Doświadczenie zawodowe związane z projektowaniu i budowaniu rozwiązań na platformie SharePoint 2010/2013 z wykorzystaniem natywnych funkcjonalności środowiska SharePoint 2010/2013
  • Umiejętność przygotowywania dokumentacji analiz biznesowych, specyfikacji wymagań, projektu technicznego i dokumentacji powykonawczej
  • Podstawowa znajomość baz danych MS SQL
  • Podstawowa znajomość systemów operacyjnych: Windows Server 2008 R2, Windows Server 2012 R2.
  • Znajomość języka angielskiego, pozwalająca na pracę z dokumentacją techniczną
  • Komunikatywność, kreatywność. zdolność analitycznego myślenia oraz umiejętność współpracy z zespołem oraz z Klientem biznesowym

Dodatkowym atutem będzie:

  • Znajomość środowiska Microsoft Visual Studio
  • Doświadczenie w zakresie projektowania i implementacji: Web Parts, TimerJobs, WebServices, EventHandlers, SharePoint APPS pozwalająca na budowanie dedykowanych rozwiązań w zakresie środowiska SharePoint 2010/2013
  • Znajomość platformy .NET (Web Forms, MVC), Ajax, REST
  • Znajomość metodyki SCRUM, ITIL

Ze swojej strony gwarantujemy:

  • Szkolenia umożliwiające rozwój kompetencji oraz poszerzanie wiedzy
  • Ciekawą, ambitną i odpowiedzialną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Atrakcyjny pakiet świadczeń dodatkowych

Do głównych zadań osoby zatrudnionej należeć będzie:

  • Utrzymanie wskazanych rozwiązań infrastrukturalnych opartych na technologiach firmy Microsoft (systemy operacyjne, wirtualizacja, środowiska terminalowe)
  • Koordynowanie obsługi usterek infrastruktury systemów informatycznych administrowanych w ramach CUW ICT dla spółek Grupy Kapitałowej PGE
  • Utrzymanie oraz rozwój infrastruktury ICT
  • Bieżące monitorowanie stanu infrastruktury ICT

Profil idealnego kandydata:

  • Wyższe wykształcenie informatyczne
  • Min. 3 lat doświadczenia zawodowego w zakresie administrowania systemami informatycznymi lub utrzymania infrastruktury informatycznej w zakresie obsługi systemów Microsoft Windows Server, środowiska terminalowego Microsoft Terminal Services oraz platformy wirtualizacyjnej VMWare.
  • Praktyczna znajomość wiodących rozwiązań informatycznych zakresu infrastruktury serwerowej oraz wirtualizacyjnej (Vmware ESX, vSphere, vCenter, Microsoft Hyper-V)
  • Udokumentowane (np. poprzez posiadane listy referencyjne lub certyfikaty) umiejętności w zakresie:
    • konfiguracji i zarządzania infrastrukturą serwerową z obszaru Windows lub wirtualizacja
    • administrowania serwerami i maszynami wirtualnymi
  • Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w dużej rozproszonej organizacjach (pow. 1000 pracowników)
  • Umiejętności analityczne
  • Komunikatywność i umiejętność pracy zespołowej, również w środowisku rozproszonym
  • Język angielski na poziomie komunikatywnym

Ze swojej strony gwarantujemy:

  • Ciekawą, ambitną i odpowiedzialną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • Atrakcyjny pakiet socjalny
  • Możliwość rozwoju zawodowego

Do głównych zadań osoby zatrudnionej należeć będzie:

  • Współpraca z depozytariuszem Funduszy
  • Współpraca z agentem transferowym Funduszy
  • Współpraca z podmiotami zewnętrznymi świadczącymi usługi księgowości i wyceny aktywów Funduszy
  • Współpraca z podmiotem wybranymi do badania sprawozdań finansowych zarządzanych Funduszy
  • Nadzór nad przepływami środków pieniężnych i innych aktywów na rachunkach bankowych i innych rachunkach Funduszy
  • Kontrola kosztów związanych z działalnością Funduszy
  • Udział w bieżących pracach związanych z operacjami Funduszy 

Profil idealnego kandydata:

  • Wykształcenie wyższe
  • Min. 2 lata  doświadczenia na podobnym stanowisku
  • Znajomość zasad funkcjonowania rynku kapitałowego, funduszy inwestycyjnych, wyceny funduszy inwestycyjnych
  • Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Bardzo dobra znajomość MS Office (MS Office Excel)
  • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne, interpersonalne oraz organizacyjne
  • Samodzielność i konsekwencja w działaniu
  • Odpowiedzialność i zaangażowanie w wykonywanej pracy
  • Gotowość do uczenia się, dążenia do stałego podnoszenia kwalifikacji zawodowych i własnego rozwoju

Ze swojej strony gwarantujemy:

  • Pracę w dynamicznym zespole
  • Duże możliwości rozwoju zawodowego

Do głównych zadań osoby zatrudnionej należeć będzie:

  • Ewidencja zdarzeń gospodarczych w systemie księgowym
  • Bieżąca kontrola stanu rozrachunków
  • Udział w pracach związanych z comiesięcznym zamykaniem ksiąg rachunkowych
  • Raportowanie danych finansowych cykliczne i ad-hoc na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne
  • Bieżąca analiza przychodów i kosztów
  • Sprawozdawczość finansowa do KNF
  • Sprawozdawczość zarządcza oraz statutowa spółki zgodnie z MSSF
  • Tworzenie budżetów spółki i kontrola ich realizacji 
  • Współpraca z audytorem zewnętrznym

Profil idealnego kandydata:

  • Kierunkowe wykształcenie wyższe
  • Minimum trzyletnie doświadczenie na podobnym stanowisku w instytucji finansowej
  • Ugruntowana wiedza z zakresu finansów i podatków w obszarze instytucji finansowych
  • Znajomość systemu SAP R3
  • Zaawansowana znajomość MS Excel
  • Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne, komunikacyjne, interpersonalne oraz organizacyjne
  • Samodzielność i konsekwencja w działaniu
  • Odpowiedzialność i zaangażowanie w wykonywaną pracę

Ze swojej strony gwarantujemy:

  • Pracę w dynamicznym zespole,
  • Wsparcie rozwoju zawodowego,
  • Możliwość uczestnictwa w szkoleniach.

Do głównych zadań osoby zatrudnionej należeć będzie:

  • Współuczestniczenie w organizacji pracy brygad Wydziału ITPOE
  • Współuczestniczenie w odbiorach technicznych maszyn, urządzeń i budynków
  • Uczestniczenie w procesie zdobywania kompetencji niezbędnych do eksploatacji ITPOE
  • Po oddaniu ITPOE do eksploatacji:
  • Prowadzenie eksploatacji i nadzorowanie podległych obiektów i urządzeń w celu produkcji energii elektrycznej i ciepła w ustalonych ilościach o parametrach zgodnych z ustalonymi reżimami pracy i poleceniami przełożonych przy zachowaniu maksymalnej sprawności
  • Kontrolowanie sprawności aparatury sterowniczej i kontrolno-pomiarowej, usuwanie usterek i awarii w celu zapewnienia ciągłości pracy powierzonych urządzeń
  • Prowadzenie dokumentacji operacyjnej, ruchowej i technicznej związanej z zajmowanym stanowiskiem
  • Sprawowanie nadzoru nad prowadzeniem racjonalnej gospodarki odpadami, środkami smarnymi, środkami chemicznymi oraz materiałami i surowcami niezbędnymi do zachowania ciągłości produkcji
  • Dbanie o dobro zakładu pracy, chronienie mienia i używanie go zgodnie z przeznaczeniem
  • Trudności i uciążliwości: praca w ruchu ciągłym wymagająca szczególnej sprawności psychofizycznej 

Profil idealnego kandydata:

  • Wykształcenie wyższe techniczne, średnie zawodowe lub średnie ogólne (preferowane kierunki: energetyka, mechanika, budowa maszyn i urządzeń energetycznych, elektrycznych)
  • Co najmniej 3 lata pracy na stanowisku związanym z obsługą maszyn i urządzeń energetycznych (dla pracowników z wykształceniem wyższym technicznym 1 roczna praktyka)
  • Uprawnienia w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji lub sieci na stanowisku eksploatacji w zakresie Grupy II
  • Znajomość prawa energetycznego oraz procesów wytwarzania energii elektrycznej i ciepła
  • Wiedza ogólna z zakresu instalacji termicznego przetwarzania odpadów z odzyskiem energii (ITPOE)
  • Znajomość obsługi komputera
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Wysokie zdolności interpersonalne, otwartość i umiejętność budowania dobrych relacji z otoczeniem
  • Umiejętność radzenia sobie ze stresem

Ze swojej strony gwarantujemy:

  • Ciekawą pracę w dynamicznym zespole
  • Pracę w przedsiębiorstwie o stabilnej pozycji na rynku energetycznym
  • Wsparcie rozwoju zawodowego i udział w szkoleniach
  • Atrakcyjny pakiet socjalny 

Do głównych zadań osoby zatrudnionej należeć będzie:

  • Organizacja i koordynacja Walnych Zgromadzeń PGE w tym przygotowanie dokumentów w języku polskim i angielskim
  • Opracowanie zgodnie z potrzebami raportów w tym: w zakresie stosowania przez PGE dobrych praktyk GPW, rocznych sprawozdań RN i Zarządu PGE, kwartalnych informacji o spółce zgodnie ze standardem ME
  • Obsługa KRS w zakresie korespondencji, aktualnych odpisów, przygotowania wniosków o zmianę danych podmiotu  
  • Przygotowywanie projektów wewnętrznych aktów prawnych
  • Aktualizacja oraz opiniowanie dokumentów wewnętrznych PGE
  • Opracowywanie materiałów analitycznych, zestawień, raportów dotyczących obsługi władz Spółki
  • Współpraca z jednostkami organizacyjnymi spółki w zakresie powierzonych zadań  

Profil idealnego kandydata:

  • Wykształcenie wyższe prawnicze
  • Co najmniej 5 letnie doświadczenie w pracy na stanowiskach zbliżonych zakresem obowiązków, w dużych organizacjach o strukturze rozproszonej
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • Praktyczna znajomość aspektów z zakresu funkcjonowania spółki giełdowej, prawa administracyjnego, prawa cywilnego i kodeksu spółek handlowych
  • Dobra znajomość pakietu MS Office
  • Zdolność do działania pod presją czasu i zmian
  • Wysoka kultura osobista
  • Kompetencje niezbędne do wykonywania zadań na stanowisku:
  • Wysoka dokładność i skrupulatność w działaniu
  • terminowość
  • umiejętność identyfikacji, analizowania i kojarzenia powiązanych ze sobą zdarzeń
  • wysoka komunikatywność i precyzja w mowie i piśmie
  • umiejętność analitycznego myślenia i syntezy wniosków 

Ze swojej strony gwarantujemy:

  • Zatrudnienie w centrali renomowanej polskiej spółki
  • Ciekawą, ambitną i odpowiedzialną pracę w dynamicznym zespole
  • Atrakcyjny pakiet socjalny 

Do głównych zadań osoby zatrudnionej należeć będzie:

  • Udział w procesach zarządzania utrzymaniem usług świadczonych przez Spółkę (w szczególności w procesie zarządzania umowami z dostawcami usług IT w GK PGE oraz procesie organizacji planowych prac serwisowych)
  • Udział w tworzeniu wewnętrznych regulacji Spółki dotyczących procesów wdrożeniowych i utrzymaniowych
  • Zarządzanie dokumentacją komórki w środowisku SharePoint
  • Przygotowywanie materiałów informacyjnych (prezentacje przedsięwzięć i projektów)

Profil idealnego kandydata:

  • Wykształcenie wyższe, preferowane informatyczne, związane zarządzaniem IT
  • Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
  • Biegła obsługa programów z pakietu MS Office
  • Znajomość MS SharePoint, ITIL i HP SM
  • Znajomość zagadnień związanych z zarządzaniem wydaniami, zarządzaniem konfiguracją w bazie CMDB
  • Znajomość zasad zarządzania projektami będzie dodatkowym atutem
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowym
  • Szeroko rozwinięte umiejętności analityczne
  • Umiejętność łączenia znajomości zagadnień technicznych z umiejętnościami organizacyjnymi
  • Otwartość w redagowaniu opinii i ocen, umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji oraz kreatywność w rozwiązywaniu problemów

Ze swojej strony gwarantujemy:

  • Szkolenia umożliwiające rozwój kompetencji oraz poszerzanie wiedzy
  • Ciekawą, ambitną i odpowiedzialną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Atrakcyjny pakiet świadczeń dodatkowych

 

Do głównych zadań osoby zatrudnionej należeć będzie:

  • Realizacja działań eksploatacyjnych i implementacyjnych w zakresie sieci LAN/WAN administrowanych w ramach CUW ICT dla spółek Grupy Kapitałowej (obszar domyślny: Warszawa - miasto)
  • Obsługa zgłoszeń i zdarzeń dotyczących usterek sieci LAN/WAN oraz styku sieci LAN/Internet
  • Bieżący monitoring infrastruktury sieciowej

Profil idealnego kandydata:

  • Wyższe wykształcenie (preferowane informatyczne, techniczne lub pokrewne)
  • Min. 1 rok doświadczenia zawodowego w zakresie administrowania sieciami informatycznymi
  • Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w dużej rozproszonej organizacjach (pow. 1000 pracowników)
  • Praktyczna znajomość rozwiązań informatycznych firmy Cisco
  • Udokumentowane (np. poprzez posiadane listy referencyjne lub certyfikaty) umiejętności w zakresie konfiguracji i zarządzania sieciami informatycznymi opartymi o rozwiązania firmy Cisco
  • Język angielski umożliwiający czytanie dokumentacji technicznej
  • Umiejętności analityczne
  • Komunikatywność i umiejętność pracy zespołowej, również w organizacji rozproszonej geograficznie

Ze swojej strony gwarantujemy:

  • Szkolenia umożliwiające rozwój kompetencji oraz poszerzanie wiedzy
  • Ciekawą, ambitną i odpowiedzialną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Atrakcyjny pakiet świadczeń dodatkowych

W związku z realizacją Programu Kompleksowej Modernizacji Elektrowni Szczytowo-Pompowej Porąbka-Żar, poszukujemy kandydata na stanowisko Dyrektora Projektu, który będzie odpowiedzialny za realizację przedmiotowego zadania inwestycyjnego.

Do głównych zadań osoby zatrudnionej należeć będzie:

  • Zarządzanie projektem w celu zapewnienia jego właściwej realizacji
  • Zarządzanie pracami Zespołu Projektowego ds. Kompleksowej Modernizacji ESP Porąbka-Żar
  • Bieżąca współpraca ze Sponsorem Projektu
  • Planowanie, wdrażanie, koordynacja i kontrola wszystkich zadań związanych z Projektem
  • Kontrola zgodności realizowanych prac z przyjętym harmonogramem, budżetem i zakresem Projektu
  • Przygotowywanie i nadzorowanie postępowań zakupowych w ramach prowadzonego Projektu
  • Przygotowywanie umów z wykonawcami oraz konsultantami w zakresie zadań inżynieryjnych, weryfikowanie nadzorowanie i rozliczanie prac wykonawców
  • Weryfikacja potencjalnych wykonawców
  • Budowanie relacji z kluczowymi partnerami (wykonawcy, doradcy branżowi)
  • Reprezentowanie Spółki wobec podmiotów wewnętrznych i zewnętrznych
  • Przygotowywanie raportów kwartalnych dotyczących modernizacji każdego hydrozespołu, oraz raportu końcowego po zakończeniu całego Procesu inwestycji

Profil idealnego kandydata:

  • Wykształcenie wyższe techniczne (energetyka, budownictwo hydrotechniczne, mechanika), ekonomiczne lub prawnicze
  • Minimum 4 lata doświadczenia w obszarze realizacji inwestycji infrastrukturalnych (w tym udokumentowana realizacji minimum dwóch projektów infrastrukturalnych o wartości co najmniej 50 mln złotych każdy)
  • Umiejętność planowania i tworzenia harmonogramów, określania priorytetów
  • Umiejętność zarządzania dużym zespołem oraz współpracy z firmami zewnętrznymi
  • Znajomość przepisów dotyczących prawa wodnego, zamówień publicznych, prawa budowlanego, ze szczególnym uwzględnieniem uregulowań dotyczących obiektów inżynierskich.
  • Umiejętność analitycznego myślenia, szybkiego podejmowania decyzji oraz rozwiązywania problemów
  • Odpowiedzialność i dobra organizacja pracy
  • Dyspozycyjność i gotowość do odbywania podróży służbowych
  • Dobra znajomość języka angielskiego
  • Znajomość programów MS Project i SAP
  • Prawo jazdy kategorii B
  • Mile widziane studia podyplomowe z zakresu zarządzania projektami

Ze swojej strony gwarantujemy:

  • Ciekawą, ambitną i odpowiedzialną pracę w dynamicznie rozwijającym się zespole
  • Udział w innowacyjnym projekcie w skali Polski
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę

 

Do głównych zadań osoby zatrudnionej należeć będzie:

  • Wsparcie procesu produkcji rozwiązania
  • Przygotowywanie i utrzymywanie aktualnej dokumentacji opracowywanych rozwiązań
  • Poszukiwanie rozwiązań w zakresie środowiska SharePoint 2013
  • Wstępna identyfikacja i diagnozę incydentów oraz problemów eksploatacyjnych w zakresie środowiska SharePoint 2013
  • Współpraca z zespołem projektowym

Profil idealnego kandydata:

  • Minimum 2 lata doświadczenia w realizacji projektów z wykorzystaniem HTML5, CSS3, JavaScript
  • Dbałość o dobre praktyki programistyczne
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Chęć rozwijania się w zakresie znajomości środowiska SharePoint

Dodatkowym atutem będzie:

  • SharePoint 2013, Bootstrap, Angular, jQuery

Ze swojej strony gwarantujemy:

  • Atrakcyjny system premiowy
  • Możliwość rozwoju zawodowego i kształtowania ścieżki kariery
  • Uczestnictwo w budowie nowoczesnej organizacji IT
  • Uczestnictwo w bardzo ciekawych projektach informatycznych
  • Ciekawą, ambitną i odpowiedzialną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • Bogaty program szkoleń
  • Atrakcyjny pakiet socjalny
  • Stabilność zatrudnienia

Do głównych zadań osoby zatrudnionej należeć będzie:

 

  • Przygotowywanie koncepcji wdrożeń rozwiązań w zakresie merytorycznym
  • Umiejętność analizy wymagań i ich przekładania na techniczną implementację i  szacowanie pracochłonności
  • Modyfikacja istniejących rozwiązań na bazie wymagań stawianych przez Klientów

Profil idealnego kandydata:

  • Minimum 2 lata doświadczenia pracy z SharePoint 2013
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • Doświadczenie w pracy z Klientem wewnętrznym i zewnętrznym

Dodatkowym atutem będzie:

  • Doświadczenie w realizacji projektów z wykorzystaniem HTML5, CSS3, JavaScript

Ze swojej strony gwarantujemy:

  • Atrakcyjny system premiowy
  • Możliwość rozwoju zawodowego i kształtowania ścieżki kariery
  • Uczestnictwo w budowie nowoczesnej organizacji IT
  • Uczestnictwo w bardzo ciekawych projektach informatycznych
  • Ciekawą, ambitną i odpowiedzialną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • Bogaty program szkoleń
  • Atrakcyjny pakiet socjalny
  • Stabilność zatrudnienia

Do głównych zadań osoby zatrudnionej należeć będzie:

  • Tworzenie i rozwój oprogramowania komputerowego
  • Poprawianie błędów systemu oraz rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez testerów i użytkowników
  • Opracowywanie testów jednostkowych
  • Tworzenie dokumentacji technicznej 
  • Współpraca z projektantami, analitykami, testerami

Profil idealnego kandydata:

  • Wykształcenie wyższe informatyczne lub pokrewne
  • Minimum 2 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku Programisty
  • Doświadczenie w pracy przy użyciu narzędzia Visual Studio, znajomości systemu Windows i Windows Server
  • Doświadczenie w tworzeniu systemów w technologiach .NET
  • Doświadczenie w zwinnych metodykach programowania
  • Znajomość zagadnień projektowania i implementacji systemów webowych
  • Umiejętność praktycznych zasad programowania i projektowania obiektowego
  • Znajomość:
  • relacyjnych baz danych (MS SQL, ORACLE) w zakresie zapytań SQL
  • języka C# i .NET Framework w wersji minimum 4.0 (.NET Core)
  • Entity Framework lub NHibernate
  • LINQ
  • technologii WCF
  • ASP.NET WebAPI
  • technologii ASP.NET (Web Forms, MVC, WebAPI, REST)
  • technologii HTML 5, JavaScript, jQuery, JSON, Bootstrap, CSS 3
  • rozwiązań typu AngularJS, Knockout, React
  • Znajomość języka angielskiego umożliwiająca rozumienie dokumentacji technicznej

Ze swojej strony gwarantujemy:

  • Szkolenia umożliwiające rozwój kompetencji oraz poszerzanie wiedzy
  • Ciekawą, ambitną i odpowiedzialną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Atrakcyjny pakiet świadczeń dodatkowych

 

Opis stanowiska

Zakres podstawowych zadań na stanowisku

  • Nadzór nad eksploatacją urządzeń i instalacji elektrowni w/z przydzielonych obiektów: SASIZ (Systemy Automatyki, Sterowania i Zabezpieczeń) wraz z podzespołami SASIZ przydzielonymi operacyjnie i czasowo.
  • Prowadzenie nadzoru nad całością dokumentacji technicznej SASiZ  (udostępnianie i powielanie). Nadzór nad całością majątku obiektowego branży automatyki, wydziału TMA oraz utrzymanie przydzielonych urządzeń i instalacji w pełnej zdolności eksploatacyjnej i ruchowej. Przygotowanie i nadzór nad realizacją remontów przydzielonych urządzeń i instalacji, a także prowadzenie odbiorów urządzeń po remontach i przeglądach.
  • Przygotowywanie instrukcji eksploatacyjnych dla eksploatowanych urządzeń i instalacji.
  • Planowanie rozliczeń i monitorowanie prac eksploatacyjno-remontowych, modernizacyjno-odtworzeniowych oraz inwestycyjnych związanych z majątkiem ELT zgodnie z instrukcjami systemu SAP AM.
  • Identyfikacja obszarów poprawy efektywności w/z nadzorowanych urządzeń.
  • Opiniowanie dokumentacji projektowej i technicznej w/z nadzorowanych urządzeń/obiektów.
  •  Kwalifikacja zadań na remontowe i inwestycyjne.
  • Klasyfikacja środków trwałych przyjmowanych z inwestycji do eksploatacji, a także realizacja likwidacji, zbycia i rozliczania środków majątkowych.
  • Opracowanie zadań do planów i programów: modernizacji, poprawy eksploatacji, bhp, p.poż., mechanizacji itp. oraz sporządzanie sprawozdań z ich realizacji.
  • Nadzór i kontrola stanu bezpieczeństwa systemów Operational Technology (OT)

Trudności i uciążliwości

  • Praca w zmiennych warunkach otoczenia, praca pod presją czasu.
  • Nazwa komórki organizacyjnej: Wydział Nadzoru Automatyki i Systemów Cyfrowych /TMA/
  • Ilość etatów do obsadzenia: 1
  • Planowany termin zatrudnienia:   styczeń 2018 r.

Kryteria, które powinien spełniać kandydat:

  • Wykształcenie: średnie lub wyższe techniczne (elektryczne, energetyczne, mechaniczne, automatyka)
  • Wiedza ogólna i specjalistyczna: dobra znajomość technologicznych układów pracy urządzeń energetycznych w szczególności bloku energetycznego, ogólna znajomość pracy urządzeń całej elektrowni oraz budowy i zasad eksploatacji urządzeń energetycznych. Znajomość technologii wykonywania typowych zakresów remontowych.
  • Uprawnienia: D, E.
  • Wymagania dodatkowe: brak przeciwskazań lekarskich; umiejętność obsługi programów Excel i Word, komunikatywność, odporność na stres (presja czasu przy wykonywaniu zadań), umiejętność pracy w grupie, dociekliwość w rozwiązywaniu problemów technicznych.
  • Doświadczenie zawodowe: mile widziana praca na podobnym stanowisku.

Sposób prowadzenia oceny kandydatów do zatrudnienia: analiza dokumentów, rozmowa kwalifikacyjna oraz pozytywny wynik badania z zakresu medycyny pracy

Zastrzegamy sobie prawo kontaktowania się z wybranymi kandydatami

Termin składania dokumentów: do 01.12.2017 r.

Do głównych zadań osoby zatrudnionej należeć będzie:

  • Rozwój i utrzymanie infrastruktury sieciowej
  • Przygotowywania wsadu merytorycznego do projektów i zmian
  • Tworzenie i utrzymywanie dokumentacji technicznej

Profil idealnego kandydata:

  • Wykształcenie wyższe (preferowane informatyczne, techniczne lub pokrewne)
  • Znajomość technologii/zagadnień LAN, WAN, WLAN, VPN, NAC
  • Doświadczenie w zakresie utrzymania, rozwoju i wdrażania rozwiązań firmy Cisco oraz Palo Alto Networks
  • Ukończone szkolenia z zakresu rozwiązań sieciowych Cisco oraz Palo Alto Networks
  • Minimum 5 lat doświadczenia zawodowego w obszarze utrzymania i rozwoju sieci informatycznych
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie pozwalającym na czytanie dokumentacji technicznej
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej oraz sprawne działanie pod presją czasu
  • Umiejętność pracy zespołowej w organizacji rozproszonej geograficznie

Dodatkowymi atutami będą:​​​​​​​

  • Znajomość rozwiązań sieciowych Juniper, F5 oraz oprogramowania VMware NSX
  • Certyfikaty potwierdzające wiedzę kandydata z zakresu technologii Cisco, Palo Alto Networks

Ze swojej strony gwarantujemy: ​​​​​​​

  • Szkolenia umożliwiające rozwój kompetencji oraz poszerzanie wiedzy
  • Ciekawą, ambitną i odpowiedzialną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Atrakcyjny pakiet świadczeń dodatkowych

Do głównych zadań osoby zatrudnionej należeć będzie:

  • Opracowywanie planów średnio- i krótkoterminowych produkcji ciepła, energii elektrycznej, pochodnych oraz zapotrzebowania na paliwa i media.
  • Cykliczne rozliczenie procesu produkcji zgodnie z potrzebami sprawozdawczości technicznej, monitorowanie realizacji planów produkcji oraz monitorowanie wskaźników eksploatacyjnych
  • Optymalizacja techniczno-ekonomiczna procesu produkcji
  • Nadzorowanie i rozliczenie procesu produkcji w kogeneracji oraz pozyskiwanie świadectw pochodzenia z kogeneracji
  • Uczestnictwo w projektach efektywnościowych w obszarze wytwarzania energii elektrycznej i ciepła oraz pozyskiwaniem praw majątkowych związanych z efektywnością energetyczną
  • Przygotowywanie dokumentów dla potrzeb urzędów, w tym dotyczących koncesji i pozwoleń oraz kontrolowanie działalności Oddziału pod kątem wymagań wynikających z posiadanych koncesji
  • Realizacja obowiązków sprawozdawczych i informacyjnych do URE związanych z prowadzeniem działalności koncesjonowanej wynikającej z ustawy Prawo energetyczne oraz obowiązków sprawozdawczych i informacyjnych do ARE oraz GUS

Profil idealnego kandydata:

  • Wykształcenie wyższe techniczne o profilu energetycznym lub pokrewnym, obejmującym energetykę cieplną
  • Posiadanie wiedzy branżowej z zakresu energetyki
  • Znajomość zagadnień dotyczących procesów technologicznych związanych z produkcją energii elektrycznej oraz ciepła
  • Umiejętność sprawnego posługiwania się narzędziami informatycznymi w zakresie MS Office
  • Kreatywność, odpowiedzialność, umiejętność analitycznego myślenia i jasnego formułowania wniosków
  • Łatwość w komunikowaniu się oraz umiejętność pracy w zespole
  • Dobra organizacja pracy własnej

Dodatkowymi atutami będą:

  • Doświadczenie w eksploatacji urządzeń energetycznych
  • Znajomość języków obcych (preferowany j. angielski)

Ze swojej strony gwarantujemy:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Bogaty pakiet socjalny
  • Możliwość rozwoju zawodowego

Oferty kandydatów zawierające:

  • cv, 
  • list motywacyjny,
  • kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje

 

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie zgłoszenia (CV, list motywacyjny, kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz posiadane kwalifikacje) w nieprzekraczalnym terminie do dnia 11.12.2017 r.

 

Ocena kandydatów do zatrudnienia zostanie przeprowadzona na podstawie rozmowy kwalifikacyjnej

Zastrzegamy sobie prawo kontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami

Oferty nie spełniające wymogów formalnych oraz te, które wpłyną po terminie, nie będą rozpatrywane

Do głównych zadań osoby zatrudnionej należeć będzie:

  • Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania procesów BI, w tym utrzymanie i rozwój systemu informacji zarządczej oraz rozwój korporacyjnej hurtowni danych w Grupie Kapitałowej PGE
  • Realizacja inicjatyw w obszarze analityki biznesowej
  • Bieżące wsparcie biznesu w wykorzystaniu narzędzi analitycznych
  • Budowa kompetencji analitycznych w organizacji
  • Tworzenie i wdrażanie strategii Business Intelligence w organizacji
  • Komunikacja o inicjatywach w ramach Grupy Kapitałowej PGE
  • Współpraca z zespołem projektowym po stronie biznesu i IT

Profil idealnego kandydata:

  • Wykształcenie wyższe
  • Minimum 3 lata doświadczenia na analogicznym stanowisku z wykorzystaniem hurtowni danych i systemów analitycznych takich jak IBM
  • Szeroka wiedza na temat rozwiązań technologicznych w ramach systemów BI
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem / koordynowaniu projektów
  • Wysoki poziom umiejętności interpersonalnych
  • Wysoki poziom umiejętności analitycznego myślenia
  • Świadomość biznesowej orientacji na klienta

Atuty:

  • Doświadczenie w branży energetycznej
  • Znajomość narzędzi IBM Cognos

Ze swojej strony gwarantujemy:

  • Odpowiedzialną i pełną wyzwań pracę
  • Pracę przy użyciu najnowszych rozwiązań technologicznych
  • Możliwości wpływu na strategiczne decyzje
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie