Czy wiesz jak dużo czasu spędza się w kolejkach? To średnio 1 dzień rocznie. Dlaczego więc nie ułatwić sobie życia i realizować formalności z domowego zacisza, w dogodnym dla siebie czasie? Z PGE jest to możliwe. Przy okazji można wygrać cenne nagrody, a nawet przeżyć swój wymarzony dzień!

Zaoszczędź swój czas i wygraj wymarzony dzień

Klienci PGE, którzy cenią czas i wygodę, mają szansę zrealizować swój wymarzony dzień. Wystarczy założyć konto w elektronicznym Biurze Obsługi Klienta PGE eBOK, aktywować usługę PGE eFaktura, a także opisać swój wymarzony dzień, zaoszczędzony dzięki PGE. Co miesiąc PGE wraz ze sponsorem nagród, firmą PayU, zrealizuje wymarzony dzień dla 2 osób, a także przekaże 40 cennych nagród RTV/AGD. Konkurs potrwa do końca roku. 

Prosty i bezpieczny system PGE eBOK

Konto w PGE eBOK (www.ebok.gkpge.pl) pozwala klientowi PGE w dogodnym dla niego miejscu i czasie zweryfikować stan rozliczenia energii elektrycznej, sprawdzić aktualne saldo, wskazania licznika, a także przedłużyć lub wybrać nową ofertę. Ułatwieniem, szczególnie dla osób starszych, jest możliwość udostępniania konta innym osobom, poprzez zapraszanie zaufanych osób do zarządzania nim. W elektronicznym Biurze Obsługi Klienta można również aktywować usługę elektronicznej faktury (PGE eFaktura), i otrzymywać fakturę za energię na swój adres e-mail.

Płatności elektroniczne

W ramach eBOK, PGE oferuje również wygodne płatności elektroniczne. Dzięki współpracy z PayU regulowanie rachunków za energię jest wyjątkowo proste. Usługa dostarczana przez PayU dla klientów PGE polega na przyjmowaniu i przekazywaniu wpłat bezpośrednio na indywidualne numery rachunków bankowych, dzięki czemu gwarantuje bezpieczne i bezbłędne opłacenie każdej należności. Jest to na tyle wygodna płatność, że pozytywnie wpływa także na terminowość dokonywania opłat. PayU jest partnerem konkursu „Oszczędź sobie energii”, a także sponsorem nagród w konkursie.

Jak wykorzystać zaoszczędzony czas?

PGE prezentuje również w jaki sposób można wykorzystać zaoszczędzony czasu. Pod Biurami Obsługi Klienta, w 37 polskich miastach, zostaną zorganizowane „strefy komfortu”, gdzie Klienci PGE odpoczywając na wygodnych sofach, dowiedzą się o korzyściach wynikających z korzystania z PGE eBOK oraz PGE eFaktury.

 

O kampanii

Kampania zdalnych kanałów obsługi i sprzedaży ma na celu zachęcenie klientów PGE do korzystania z elektronicznego Biura Obsługi Klienta PGE eBOK, a także PGE eFaktury (faktury w formie elektronicznej). Będzie realizowana przez 4 miesiące poprzez kampanię on-linie, działania eventowe oraz ambient. Na potrzeby kampanii została przygotowana stron www.oszczedzsobieenergii.pl, na której można odnaleźć m.in. regulamin konkursu. Za kreację i przygotowanie materiałów do kampanii online odpowiada agencja K2, za działania eventowe agencja ElPadre, za działania ambientowe oraz kampanię internetową ZenithOptimedia Group.

Dbałość o ciągłe podnoszenie jakości obsługi klienta, zapewnianie nowoczesnych usług oraz bezpieczeństwa dostaw energii elektrycznej są jednymi z kluczowych kierunków rozwoju wskazanych w zaktualizowanej strategii biznesowej Grupy PGE w perspektywie 2020 roku. Kampania „Oszczędź sobie energii” jest wyrazem odpowiedzialności społecznej firmy PGE. Klienci spółki mogą zaoszczędzić swój czas korzystając z PGE eBOK, a dzięki usłudze PGE eFaktura wspólnie z PGE przyczyniają się do zmniejszenia oddziaływania firmy na środowisko.