Pakiet „Bezpiecznie z PGE” to wspólna oferta PGE Obrót oraz Towarzystwa Ubezpieczeniowego Link 4, skierowana do klientów PGE.

Nie tylko sprzedaż energii elektrycznej

Klienci w pakiecie „Bezpiecznie z PGE” otrzymują nie tylko korzystną ofertę cenową sprzedaży energii elektrycznej, ale też ochronę przed podwyżkami opłat za energię (nawet do końca września 2020 roku). Oferta obejmuje również ubezpieczenie mienia ruchomego od kradzieży z włamaniem lub rabunku dostarczane przez LINK4. Połączenie usługi dostawy energii elektrycznej z ubezpieczeniem mienia jest dobrym przykładem klasycznego programu affinity, łączącego dwie komplementarne usługi.

Zakres ubezpieczenia

Ubezpieczenie obejmuje kradzież z włamaniem posiadanego przez ubezpieczonego mienia w miejscu dostawy energii elektrycznej oraz rabunek mienia osobistego należącego do ubezpieczonego na terenie Polski. Suma ubezpieczenia wynosi 5 tys. zł. i jest automatycznie odnawiana w każdym kolejnym okresie ubezpieczenia.

Dla kogo jest oferta „Bezpiecznie z PGE”?

W ramach drugiej już edycji oferta będzie skierowana do gospodarstw domowych z obszaru całej Polski i obowiązywać w okresie od 1 lipca do 30 września 2017 roku. Wyboru pakietu „Bezpiecznie z PGE” klienci mogą dokonać za pośrednictwem Contact Center (telefonicznie lub mailowo) oraz w każdym ze stacjonarnych oddziałów PGE Obrót.

Klient w centrum zainteresowania PGE

PGE jest na rynku dla swoich klientów. Dbałość o ciągłe podnoszenie jakości obsługi, zapewnianie nowoczesnych usług oraz bezpieczeństwa dostaw energii elektrycznej są jednymi z głównych zasad działania całej Grupy PGE. Troska  o  klientów jest wyrazem odpowiedzialności społecznej PGE. W ten sposób pozycjonuje się na polskim rynku nie tylko jako wiodący dostawca energii, ale przede wszystkim jako firma wszechstronnie podchodząca do potrzeb klientów i będąca w stanie efektywnie je zaspokoić.

PGE Obrót to jedna z kluczowych spółek Grupy Kapitałowej PGE oraz jeden z największych sprzedawców energii, obsługujący ponad 5 milionów klientów.