Jednym z aspektów analizy umów sponsoringowych w Grupie PGE był brak możliwości  realizacji świadczeń sponsorskich na rzecz PGE w związku z pandemią Covid-19. 

Jednocześnie podjęto decyzję o niezmniejszaniu zaangażowania sponsorskiego w mecenat nad instytucjami kultury, m.in. nad Filharmoniami w całej Polsce.  

Grupa PGE zrezygnowała również z zaplanowanych na rok 2020 działań sponsoringowych, zarówno z uwagi na niemożność ich realizacji z powodu Covid–19, jak i z uwagi na analizę wartości wizerunkowej dla Grupy.  

Analiza projektów sponsorskich pod kątem ich zasadności i wartości wizerunkowej dla Grupy PGE została przeprowadzona w ramach zapowiedzianego przez Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa zarządu PGE Polskiej Grupy Energetycznej, przeglądu projektów prowadzonych w Grupie PGE pod kątem ich rentowności i efektywności.  Spółki z Grupy PGE zostały zobowiązane do optymalizacji i racjonalizacji działań i  skoncentrowaniu się na zadaniach bezpośrednio związanych z prowadzoną działalnością.

gkpge_biuroPrasowe_site