Idea Awards to jedyny tego typu konkurs w Polsce, istniejący od  1991 roku. Ideą konkursu jest stałe podnoszenie standardów reklam na polskim rynku, poprzez nagradzanie najlepszych z nich. Nagrody przyznawane są w czterech kategoriach: moda i uroda, medycyna, motoryzacja, usługi i w trzech podkategoriach tv, prasa i outdoor. PGE Polska Grupa Energetyczna S.A. zwyciężyła w kategorii usługi/outdoor.  Konkurs odbywa się on-line, dzięki czemu każdy może oddać swój głos na ulubioną reklamę. Stronę konkursową odwiedza około 1000 osób dziennie. Reklamy z najwyższą ilością głosów wygrywają głosowanie kwartalne i przechodzą do konkursu finałowego. Reklamy finałowe oceniane są przez jury, w skład którego wchodzą uznane postacie ze świata reklamy, osoby publiczne oraz przedstawiciele firm odnoszących sukcesy na rynku polskim.  Koncepcję kreatywną kampanii reklamowo-wizerunkowej PGE „Dom pełen energii” i materiały reklamowe stworzyła agencja ART FM sp. z o.o., działająca pod marką HEADS. Obsługą medialną kampanii zajmował się dom mediowy MPG sp. z o.o.