Galeria Plenerowa Muzeum Łazienek Królewskich dostępna będzie od 5 grudnia do 4 stycznia 2016 r. przy Alejach Ujazdowskich, na odcinku między Belwederem, a wejściem do muzeum przy pomniku Fryderyka Chopina. Przez miesiąc będzie można tam zobaczyć zdjęcia prezentujące największe projekty sponsoringowe PGE.

PGE Polska Grupa Energetyczna jest najbardziej rozpoznawalną marką w branży energetycznej i od lat angażuje się w sponsoring wydarzeń kulturalnych na najwyższym poziomie. Oprócz dużych i prestiżowych projektów ogólnopolskich wspiera także projekty związane lokalizacyjnie z terenami swojej działalności biznesowej.

Sponsoruje m.in.: Festiwal Filmu i Sztuki Dwa Brzegi, OFF Festival w Katowicach, Muzyczny Festiwal w Łańcucie, Festiwal Inne Brzmienia, Filharmonię Narodową oraz OFF Camera w Krakowie. Jest również sponsorem filmu Jana Komasy „Miasto 44”.

Od wielu lat aktywnie włącza się także w sponsoring najwaniejszych wydarzeń sportowych w Polsce. Poprzez swoje zaangażowanie w rozwój polskiego sportu dzieli się energią z tymi, którzy właściwie ją wykorzystują. Wspiera drużyny różnych dyscyplin sportowych skupiających największą uwagę kibiców, m.in. siatkówki, piłki nożnej, koszykówki i piłki ręcznej.

Jednym z naszych kluczowych projektów sponsoringowych od lipca 2015 roku jest sponsoring tytularny najnowocześniejszej areny wielofunkcyjnej w Polsce, która przez następne pięć lat nosić będzie nazwę PGE Narodowy. Do grona najważniejszych projektów zalicza również sponsoring tytularny najlepszej ligi żużlowej na świecie, która od lutego 2015 roku nosi nazwę PGE Ekstraliga.

PGE chętnie włącza się w projekty innowacyjne, które mają walor edukacyjny oraz wywołują pozytywne emocje. Działania sponsoringowe w zakresie kultury i sportu wspierają również realizację zadań w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu.