W kategorii „dostawca energii dla firm” aż co czwarty respondent jako markę godną zaufania wskazał PGE. Tym samym grupa PGE w II edycji badania My Company Polska zadebiutowała na najwyższym stopniu podium, jako marka znana i ceniona, której można i warto zaufać.

Podobnie jak rok temu jurorami byli sami przedsiębiorcy, czytelnicy My Company Polska, którzy reprezentują różne branże i profile demograficzne. Ich zadaniem było wytypowanie najbardziej zaufanych marek w 23 kategoriach uwzględniających najpopularniejsze usługi i produkty dla biznesu. Badanie przeprowadzone przez Kantar Millward Brown miało formę ankiety online skierowanej do ponad 960 małych i średnich przedsiębiorstw na terenie całej Polski. Ankietowani wskazywali marki spontanicznie, nie mając do dyspozycji gotowej listy nominowanych. Dodatkowo respondenci poproszeni zostali o opisanie wybranych marek z uwzględnieniem ich wizerunku, jakości oferowanych produktów i usług, a także innowacyjności. Jak podkreślają organizatorzy plebiscytu, wszystkie pytania były otwarte, co dało równe szanse nominacji każdej marce, niezależnie od jej wielkości i zasięgu, a odpowiedzi respondentów w pełni bazowały na ich osobistej wiedzy i doświadczeniu. Łącznie w ankietach wymieniono ponad 350 polskich i globalnych marek.