Przygotowane kreacje mają zwrócić uwagę na fakt powszechności wykorzystania energii w domach przedstawiając szereg urządzeń domowych, które tej energii potrzebują. PGE w swoich spotach podkreśla, że sprzęty elektryczne używane w życiu codziennym zużywają taką samą energię, ale przy wyborze odpowiedniej oferty, m.in. tej zapewniającej gwarancję stałej ceny, może być ona tańsza niż do tej pory.

Kampania ma zasięg ogólnopolski i potrwa do końca grudnia, z możliwością jej przedłużenia na początku roku. W działaniach wykorzystano dedykowaną kampanii stronę internetową, dostępną pod adresem: www.zapewniamyenergie.pl, a treść komunikatów na wszystkich nośnikach została opracowana z uwzględnieniem specyfiki danego regionu. 

Za działania ATL odpowiada agencja Scholz & Friends, a za działania w internecie i BTL agencja K2. Zakupem mediów na potrzeby kampanii zajął się dom mediowy Zenith Optimedia Group.

Spot reklamowy można zobaczyć na korporacyjnym kanale YouTube GK PGE.