„Największe strony”, „Najbardziej angażujące strony” oraz „Najbardziej interaktywne strony” – w tych rankingach raportu Fanpage Trends, realizowanego przez firmę Sotrender, fanpage GK PGE zajął pierwsze miejsce, wyprzedzając profile konkurencji oraz marek z sektora paliwowego.

GK PGE zajęła równie wysokie pozycje w dwóch pozostałych rankingach tego raportu. W „Obsłudze klienta”, w której liczy się procent udzielonych na komentarze odpowiedzi, fanpage uplasował się na czwartym miejscu, odnotowując jednocześnie najszybszy czas reakcji – 7 min. 41 s. (średni czas reakcji dla pięciu pierwszych marek w rankingu to ok. 16 godzin). W rankingu „Najbardziej interaktywnych postów” przebojem na drugie miejsce wdarła się publikacja dotycząca zabawy sylwestrowej na błoniach PGE Narodowego. Post ten polubiło w sumie ponad 1400 osób. Dużą popularnością cieszyła się także historia sześcioletniego Sebusia. Chłopiec sam zadzwonił do PGE Contact Center poprosić o „ten prąd z reklamy”, którą zobaczył w telewizji.

Media społecznościowe stanowią pierwszą linię kontaktu obecnego i potencjalnego klienta z marką PGE. Dążymy do tego, aby była ona postrzegana przez pozytywne doświadczenia płynące z ciekawej interakcji, interesujących projektów edukacyjnych i profesjonalnego wsparcia w sprawach ofertowych i klienckich. Wykorzystując do tego celu Facebook, Youtube, Google+, Instagram oraz Twitter aktywnie wspieramy realizację strategii biznesowej Grupy PGE - mówi Marek Woszczyk, prezes PGE Polskiej Grupy Energetycznej.

Przez blisko trzy lata funkcjonowania fanpage GK PGE zgromadził niemal stutysięczną liczbę fanów, którzy każdego dnia chętnie wchodzą z marką w interakcję. Dzieje się tak dzięki odpowiedniej selekcji prowadzonych działań promujących fanpage, szybkości reakcji na dynamicznie zmieniające się trendy w sieci oraz umiejętne wykorzystanie wydarzeń, którymi interesuje się nie tylko cały kraj, ale również świat.

PGE jest otwarta na nowoczesne narzędzia wykorzystywane w komunikacji i chętnie po nie sięga. Dzięki długofalowej i uważnej obserwacji zainteresowań naszych fanów, efektywnie wykorzystujemy ogromny potencjał Grupy płynący z dużej aktywności w dziedzinie sponsoringu sportu oraz kultury – mówi Marek Woszczyk.

 

 

Tutaj znajdziesz nas w sieci: