PGE Polska Grupa Energetyczna jest partnerem tytularnym Stadionu Narodowego w Warszawie. Najnowocześniejsza arena wielofunkcyjna w Polsce nosi nazwę "PGE Narodowy”. Umowę pomiędzy operatorem stadionu – spółką PL.2012+, a PGE Polską Grupą Energetyczną, podpisano 10 lipca 2015. Umowa obowiązuje do 14 lutego 2021 r. z możliwością jej przedłużenia.

Nazwa PGE Narodowy obowiązuje od momentu podpisania umowy.

Na trybunach areny znajduje się 58 tysięcy miejsc dla kibiców, w tym 111 dla osób niepełnosprawnych. Do dyspozycji są również 62 loże VIP. Stadion składa się z ośmiu kondygnacji o zróżnicowanej wysokości. Posiada także dwupoziomowy parking podziemny, który może pomieścić 1765 samochodów. Arenę otacza promenada o długości 1 km.

Ponad 10 milionów gości, cztery tysiące wydarzeń sportowych, kulturalnych, rozrywkowych i biznesowych oraz setki bezpłatnych imprez społecznych. Tytuł jednego z najbardziej rozpoznawalnych obiektów w kraju i opinia najlepiej zarządzanej areny wielofunkcyjnej w Polsce - to bilans siedmiu lat funkcjonowania warszawskiego obiektu wybudowanego z myślą o mistrzostwach Euro 2012.

Od 2014 roku Stadion Narodowy to samofinansujące się przedsiębiorstwo. Doświadczenie spółki PL.2012+ i współpraca z PGE Polską Grupą Energetyczną – liderem w sektorze energetycznym, jednocześnie marką, która od lat angażuje się w sponsoring sportu i wydarzeń kulturalnych na najwyższym poziomie, stanowią gwarancję sukcesu PGE Narodowego w kolejnych latach. Współpraca dwóch silnych, rozpoznawalnych i cenionych marek przyniesie korzyść obydwu stronom umowy, a przede wszystkim milionom kibiców, którzy będą odwiedzać PGE Narodowy.

Dla kibiców jest Biało-Czerwoną Twierdzą. Miejscem, które przynosi szczęście nie tylko polskim piłkarzom, ale również siatkarzom, żużlowcom i lekkoatletom.

Według dziennikarzy to najwygodniejszy, bo najlepiej skomunikowany w tej części Europy, obiekt do organizacji wielkich koncertów i widowisk. Dzięki temu adres PGE Narodowego co roku znajduje się w kalendarzach największych światowych gwiazd – od Rolling Stonesów po Beyonce.

Dla przedsiębiorców to dumne centrum biznesu mocno zakorzenione na polskim, jak i europejskim rynku. Z największym centrum konferencyjnym w Warszawie i biurami kilkudziesięciu firm.

To także miejsce, które notuje rekordy frekwencji nie tylko podczas imprez muzycznych czy sportowych, ale jest tłumnie oblegane podczas Warszawskich Targów Książki czy Pikniku Naukowego. To wreszcie arena, w której sercu odbywały się najważniejsze rozmowy podczas szczytu NATO czy COP-19.

 

 

 

 

gkpge_sponsoringSportu_site