Tematem konkursu jest energia. Ta, która drzemie w każdym człowieku i którą wykorzystujemy w życiu i codziennej pracy. Zadaniem twórców jest nakręcenie filmu, którego akcja toczy się w małym, średnim lub dużym przedsiębiorstwie. Może być to zakład fryzjerski, bar, kawiarnia, firma spedycyjna, fabryka czy też wielka korporacja. Jest tylko jeden warunek - w filmach należy pokazać, że… „people have the power”! Twórcy mają ukazać pracowników w wirze spontanicznej, pozbawionej rutyny pracy, zasilając przedsiębiorstwa kilowatami pozytywnej energii. W kampanii wykorzystano narzędzie komunikacyjne, zwane „CROWDSOURCINGIEM” gdzie zaangażowanie jest ważniejsze niż bycie biernym odbiorcą treści reklamowych.

Termin nadsyłania zgłoszeń upływa 16 lipca br. o północy.

Ogłoszenie nominacji oraz początek głosowania publiczności nastąpi 23 lipca. Zwycięzców poznamy podczas Festiwalu Filmu i Sztuki „Dwa Brzegi” (28 lipca – 5 sierpnia 2012).