Uwaga na fałszywe e-maile wzywające do zapłaty!

Docierają do nas sygnały od osób, które otrzymują fałszywe wiadomości e-mail, przesyłane z adresów pge@rozliczenia.pl lub pge@rachunki.pl i wzywające do uregulowania zaległych należności. 
Prosimy o zachowanie szczególnej ostrożności i nieotwieranie załączonych do wiadomości dokumentów oraz niewpłacanie pieniędzy na konto przekazywane w fałszywej korespondencji. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt z Infolinią PGE: (+48) 422 222 222.

Skorzystaj z elektronicznego Biura Obsługi Klienta eBOK

Znajdź swoje Biuro Obsługi Klienta

Lub zadzwoń pod numer PGE Contact Center 422 222 222

PGE Contact Center - Biuro Obsługi Klienta w telefonie jest czynne w godzinach 7.00-19.00 od poniedziałku do piątku.

 

gkpge_site