Uwaga na fałszywe faktury!

Docierają do nas sygnały od Klientów, że otrzymują oni fałszywe wiadomości, przesyłane przez firmę Polska Gospodarka Energetyczna podszywającą się pod markę PGE Polska Grupa Energetyczna, wzywające do uregulowania zaległych należności. 

Prosimy o zachowanie szczególnej ostrożności i niewpłacanie pieniędzy na konto przekazywane w fałszywej korespondencji, a w przypadku jakichkolwiek wątpliwości o kontakt z Infolinią PGE: (+48) 422 222 222.

Wpłaty należności za energię elektryczną można dokonać na dwa sposoby

Wpłaty bezgotówkowe

Usługa Opis
PGE eBOK Zakładając konto w elektronicznym Biurze Obsługi Klienta PGE eBOK (www.ebok.gkpge.pl) będziesz miał możliwość płatności za fakturę za pomocą serwisu PayU lub Blue Media, dodatkowo w każdej chwili będziesz mógł sprawdzić historię swoich płatności oraz rachunków.
PGE eFaktura Decydując się na otrzymywanie faktur drogą elektroniczną będziesz mógł dokonać płatności za fakturę klikając w jeden link, dzięki któremu dane do przelewu zostaną przekazane autoamtycznie z Twojej faktury. Jak skorzystać z PGE eFaktury http://www.gkpge.pl/oferta/dla-domu/regionalna/pge-efaktura

Polecenie zapłaty

Uruchamiając usługę polecenia zapłaty, formalności dopełniasz tylko jeden raz. Unikasz opóźnień w dokonywaniu zapłaty, nie musisz wychodzić z domu. 

Usługa polega na automatycznym przelewie środków z Państwa rachunku na rachunek PGE Obrót. Rozliczanie w formie Polecenia Zapłaty można rozpocząć po uzyskaniu pisemnego upoważnienie od Państwa. W tym celu należy uzupełnić druk "Zgoda na obciążenie rachunku" dostępny na stronie http://www.gkpge.pl/oferta/strefa-klienta/regionalna/przydatne-dokumenty

Przelew

Przelew możesz wykonać sam w domu z wykorzystaniem bankowości elektronicznej lub tradycyjnie w placówce pocztowej, bankowej lub dowolnej agencji finansowej.

Zlecenie stałe Zlecenie polega na automatycznym realizowaniu zleceń przelewu określonej, stałej kwoty w regularnych odstępach czasu.
gkpge_site