Od 1 stycznia 2021 r. do rachunków klientów w całej Polsce jest doliczana tzw. opłata mocowa, która stanowi dodatkową pozycję na fakturze za energię elektryczną.

Fundusze zebrane z tej opłaty będą wykorzystywane na budowę nowych i modernizację już istniejących elektrowni, w celu zapewnienia stabilności dostaw energii elektrycznej dla Klientów.

Opłata mocowa jest naliczana wg. dwóch różnych sposobów, w zależności od rodzaju odbiorcy.

Więcej informacji dotyczących opłaty mocowej i sposobu jej naliczania znajduje się tutaj: https://www.gkpge.pl/Oferta/Strefa-Klienta/Regionalna/Najczesciej-zadawane-pytania

W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt:

  • mailowy: serwis@gkpge.pl,
  • telefoniczny z Infolinią PGE 422 222 222,
  • osobisty w Biurze Obsługi Klienta,
  • z indywidualnym opiekunem Klienta (w przypadku średnich i dużych firm)

 

Wpłaty należności za energię elektryczną można dokonać na dwa sposoby

Wpłaty bezgotówkowe